شبایی که قراره تا صبح تو گرداب افکارت دست و پا بزنی. تو ترس و احساسات پوچ و سیاه.
دلتنگی، دلتنگی، دلتنگی.
به قول خانمِ ناحله خانم، چیه این موجودِ بیصاحب که ۱۲ شب و ۷ صبح و ۴ عصر حالیش نیست؟
دلتنگی دلتنگی دلتنگی.
آره من، من دلم برات تنگ شده.
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بسوزیم با هقهقهای پشت این قاب؟
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قسمت بدم به اون لحظههای ناباوری؟