ببینید، ما یه همسایه داریم که خیلی خانواده مذهبی و محجبهای نیستن. معمولی محسوب میشن نسبت به من و خانوادهم. ولی ولی ولی؛ نکته کجاست؟ اونجایی که آقای همسایه به قدری مؤدب و محجوب و با حیا و سر به زیره که تا حالا یک بار نشده تو چشمِ خانمهای همسایه نگاه کنه، یک بار نشده وقتی ما داریم رد میشیم یا کاری و صحبتی هست سرش رو بالا بگیره، یک بار نشده جواب سلام نده یا با لحنِ بدی سلام بده و کمتر از ادبِ مطلق صحبت کنه با همسایهها. درد و بلاش بخوره تو سرِ همهی اون مذهبی(نما)ها و انقلابی(نما)هایی که ادعاشون از خودسازی و شهادت و محرم و نامحرم و فلان و بهمان گوشِ فلک رو کَر کرده ولی آدم از دستشون آسایشِ روانی و امنیتِ جانی نداره. آره.
یه جون به جونام اضافه میکنه قشنگ.
هم درس خوندن قشنگ میشه،
هم خیالم راحته کتابم مدت زمانِ بیشتری
عمر خواهد کرد.
خدا زیر نویس رو ازشون گرفته که نمیذارن از صدای خود سید فیض ببریم؟
کربلایی حسین طاهری1402080421.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
شاید ازم بپرسن این روزا
هنوز دوسش داری؟
چی گرفتی از اين سینه زدن؟
از این عزاداری؟
دفتر خاطرات خانوم علیا -
شاید ازم بپرسن این روزا هنوز دوسش داری؟ چی گرفتی از اين سینه زدن؟ از این عزاداری؟
آره دوسش دارم مثل قدیما :)))
آره غلامشم برا همیشه
بگو که زندگیم بدون این عشق
مگه زندگی میشه؟
هوا یه طوری خوشگله که هم بوی زمستون میده، هم انگار یه فیلتر صورتی بنفش انداختن روش.