متولد شدن، رنج داره عزیزم.
تا این رنج رو نپذیری و متحمل نشی،
انسان جدیدی به دنیا نمیاد.
عکس یا شعر بگین، براش عکس بدم بهتون از عکسهایی که خودم گرفتم.
https://daigo.ir/secret/873842102
هدایت شده از اَخترپنجم؛
فقط انگار همه زیادی بی نقص و زیبان، همه بجز من.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
امروز خاطرههای آخرین مشهد دانشآموزی رو مرور کردم با مامان. این که یه جاهایی از حرم رو شب آخر کشف کردیم، دو نصف شب رفتیم چایخونه و چای خوردیم، تو رواق امام خمینی ره چالش رفتیم، تو صحن غدیر مداحی خوندیم، تو رواق جلوی سرداب لواشک و اشترودل خوردیم و خاطره تعریف کردیم. این عکس یادگاری از اون نصف شب چایِ حرمه.
هدایت شده از دفتر خاطرات خانوم علیا -
زود رنج شدم،
دلنازک و غمگین.