بعضی وقتها از چیزهایی که میدونم، و میدونم اشتباهن، و فکر میکنم درستشون باید چه شکلی باشه، و این که کاری برای درست کردنشون ازم بر نمیاد و هیچکس دیگهای هم کاری نمیکنه، خشمگین و عصبی میشم.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
۴ روز -
از لحظهای که دارم انتظار میکشم زندگی جهنم شده برام. مدام فکر میکنم اگر نشه چی؟ من این حجم از شوق و امید رو توی قلب خودم احساس نکرده بودم تا حالا. خدایا واقعا اگر نشه چی...
کاش اونقدری که طعم انتظار رو الان چشیدم، برای امام زمان میچشیدم.
لول حکیمیه یه جور عجیبی شده!
دو سه تا پورش، لکسوس، بیامو، انواع بنز کلاسیک و مدرن، جیواگن... سبحانالله قبلا اینطوری نبود اینجا.