جالبه، دنیایی که میدونم حامد زمانی آهنگهای جدید میده خیلی متفاوته با دنیایی که کلا محو بود و در ابهام. نه این که مثلا فنش باشم و اینا، ولی همیشه به این فکر میکردم که این استعداد و توانایی اگر برنگرده حیف میشه.
دفتر خاطرات خانوم علیا -
🆔️@hamedzamany1
هی ایستادیم و لگد خوردیم
از مدعیان فحش بد خوردیم
تا چشم وا کردیم این دنیا
تا میشد و میخورد، زد، خوردیم...
دفتر خاطرات خانوم علیا -
🆔️@hamedzamany1
دنیا اگر این است پس صد شکر
ما لکههای ننگ دنیاییم
عشق از کسی عبرت نمیگیرد
عاشق بمیرد خط نمیگیرد
از آنکه با خون پای عهدش ماند
دیگر کسی بیعت نمیگیرد
چجوری باید گریه کنم برای روضهت که حقش ادا شه مادر... چطوری باید برای این همه غربت و مظلومیت گریه کنم...
ولی من واقعا دلم میخواست الان همراه بچهها لباس احرام تنم باشه... من واقعا دلم شکسته...
دفتر خاطرات خانوم علیا -
ماهِ تولدم امروز تموم میشه ولی خب از اول پاییز تا آخرش متعلق به منه✨
امروز هدیهی تولد گرفتم از دوستِ نانازم💘
روحم خستهست. دلم نمیخواد آدمها رو ببینم. دلم نمیخواد هیچکس باهام حرف بزنه. دلم نمیخواد تلاش کنم با آدمها ارتباط بگیرم. وقتی سعی میکنم با آدمها حرف بزنم و ارتباط بگیرم اصلا خودم نیستم. اصلا انگار یه نقاب ضخیم و بزرگ گذاشتم رو صورتم که هیچی از خودم معلوم نیست. تلاش برای ارتباطات انسانی باعث میشه همهی انرژی روحم تموم شه. واقعا بسه دیگه.