eitaa logo
Daily Tweet
2.6هزار دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
16 ویدیو
0 فایل
آنچه درباره جنگ در رسانه ها می‌گذرد روایت توییت‌های روزانه کاربران غیرفارسی‌زبان. - بله؛ ble.ir/DailyTwet - روبیکا؛ rubika.ir/DailyTwet - تلگرام؛ t.me/DailyTwet
مشاهده در ایتا
دانلود
‌شبکه ۱۳ تلویزیون ‌اسرائیل از بازداشت یک نظامی ذخیره ارتش اسرائیل در سامانه گنبد آهنین به اتهام جاسوسی برای ‌ایران خبر داد. | @DailyTwet |
ایران به تمام جهان نشان می‌دهد چگونه در برابر یک قلدر بایستند. | @DailyTwet |
«یادتونه وقتی پهپادهای ایران رو به خاطر اینکه اسباب‌بازی‌های ابتدایی و غیرپیشرفته هستن مسخره می‌کردند؟ «چمن‌زن‌های پرنده». حالا داریم تیترهایی مثل این رو از رسانه‌های جریان اصلی (MSM) می‌بینیم.‌ چه‌قدر اوضاع عوض شده…» ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ تیتر خبر: «چرا پهپادهای ایران این‌قدر مرگبار هستند؟» | @DailyTwet |
براندون وایخرت (Brandon Weichert) | تحلیلگر و نویسندهٔ آمریکایی: ‌«برنامه F-35 به عنوان پیشرفته‌ترین جنگنده رادارگریز تاریخ معرفی شد. این برنامه طی 20 سال، 2 تریلیون دلار برای ما هزینه داشته است. و حالا توسط موشکی متعلق به ارتشی که پنتاگون بارها به من گفته است کاملاً شکست خورده، منهدم می‌شود. خخخ. امیدوارم خلبانان حالشان خوب باشد!» | @DailyTwet |
«شب عید است و ایران دو ساعت پیاپی این رژیم را هدف قرار داد. موشک‌ها همه‌جا را زدند؛ از حیفا و قدس گرفته تا تل‌آویو. این فقط یک حمله نبود، بلکه نمایش بزرگی از توان موشکی ایران بود؛ با انواع موشک‌ها مثل خرمشهر، خیبرشکن و قدر. جالب اینجاست که این حمله درست بلافاصله بعد از سخنرانی نخست‌وزیر دشمن انجام شد؛ همان کسی که با افتخار می‌گفت همه توان موشکی ایران را نابود کرده است. اما ایران شش میلیون نفر از آن‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد و خود او را هم مجبور کرد به اتاق امن زیرزمینی پناه ببرد. ‌ امروز برای اولین بار مردم ما در غزه عید را جشن می‌گیرند؛ درست است که در چادرهایشان و با غذایی کمتر از قبل از جنگ، اما دست‌کم از بمباران در امان‌اند. آن‌ها جشن می‌گیرند در حالی که کسانی که علیه‌شان توطئه کرده بودند، حالا هراسان نشسته‌اند؛ یکی در خانه مجللش در «شهرهای نفتی» و می‌بیند که نفتش به دردسرش تبدیل شده و آمریکایی‌ها هم در سرزمینش بر او فشار می‌آورند. دیگری هم در اعماق پناهگاه‌هاست و هر وقت ایران بخواهد مثل موش از جایی به جایی کشیده می‌شود. به خدا قسم اگر روزی کسی به من می‌گفت کارخانه‌های پتروشیمی حیفا، برج‌های شیشه‌ای دبی و بندرهای نفتی ینبع همگی هدف حمله قرار می‌گیرند و در عوض غزه امن می‌شود، او را دیوانه می‌دانستم. حتی اگر ایران فقط همین کار را کرده باشد، برایش کافی است. ‌ امروز به مردممان می‌گوییم عیدتان مبارک. بنشینید و ببینید چگونه سرنوشت‌ها تغییر می‌کند و چگونه انتقام‌ها گرفته می‌شود. شما با جان‌های خود راه آزادی را آغاز کردید و امروز ایران آن را ادامه می‌دهد. برای ایستادن در برابر ظلم فقط یک انسان با کرامت کافی است. شما چنین بودید، در حالی که دیگران در میان امتی ایستاده بودند که گویی از واژه‌های زبان فقط یک کلمه را می‌شناخت: خیانت. امروز عید شماست و امروز روز بازستاندن حق است.» | @DailyTwet |
«شب عید است و ایران دو ساعت پیاپی این رژیم را هدف قرار داد. موشک‌ها همه‌جا را زدند؛ از حیفا و قدس گرفته تا تل‌آویو. این فقط یک حمله نبود، بلکه نمایش بزرگی از توان موشکی ایران بود؛ با انواع موشک‌ها مثل خرمشهر، خیبرشکن و قدر. جالب اینجاست که این حمله درست بلافاصله بعد از سخنرانی نخست‌وزیر دشمن انجام شد؛ همان کسی که با افتخار می‌گفت همه توان موشکی ایران را نابود کرده است. اما ایران شش میلیون نفر از آن‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد و خود او را هم مجبور کرد به اتاق امن زیرزمینی پناه ببرد. ‌ امروز برای اولین بار مردم ما در غزه عید را جشن می‌گیرند؛ درست است که در چادرهایشان و با غذایی کمتر از قبل از جنگ، اما دست‌کم از بمباران در امان‌اند. آن‌ها جشن می‌گیرند در حالی که کسانی که علیه‌شان توطئه کرده بودند، حالا هراسان نشسته‌اند؛ یکی در خانه مجللش در «شهرهای نفتی» و می‌بیند که نفتش به دردسرش تبدیل شده و آمریکایی‌ها هم در سرزمینش بر او فشار می‌آورند. دیگری هم در اعماق پناهگاه‌هاست و هر وقت ایران بخواهد مثل موش از جایی به جایی کشیده می‌شود. به خدا قسم اگر روزی کسی به من می‌گفت کارخانه‌های پتروشیمی حیفا، برج‌های شیشه‌ای دبی و بندرهای نفتی ینبع همگی هدف حمله قرار می‌گیرند و در عوض غزه امن می‌شود، او را دیوانه می‌دانستم. حتی اگر ایران فقط همین کار را کرده باشد، برایش کافی است. ‌ امروز به مردممان می‌گوییم عیدتان مبارک. بنشینید و ببینید چگونه سرنوشت‌ها تغییر می‌کند و چگونه انتقام‌ها گرفته می‌شود. شما با جان‌های خود راه آزادی را آغاز کردید و امروز ایران آن را ادامه می‌دهد. برای ایستادن در برابر ظلم فقط یک انسان با کرامت کافی است. شما چنین بودید، در حالی که دیگران در میان امتی ایستاده بودند که گویی از واژه‌های زبان فقط یک کلمه را می‌شناخت: خیانت. امروز عید شماست و امروز روز بازستاندن حق است.» | @DailyTwet |
«شب عید است و ایران دو ساعت پیاپی این رژیم را هدف قرار داد. موشک‌ها همه‌جا را زدند؛ از حیفا و قدس گرفته تا تل‌آویو. این فقط یک حمله نبود، بلکه نمایش بزرگی از توان موشکی ایران بود؛ با انواع موشک‌ها مثل خرمشهر، خیبرشکن و قدر. جالب اینجاست که این حمله درست بلافاصله بعد از سخنرانی نخست‌وزیر دشمن انجام شد؛ همان کسی که با افتخار می‌گفت همه توان موشکی ایران را نابود کرده است. اما ایران شش میلیون نفر از آن‌ها را به پناهگاه‌ها فرستاد و خود او را هم مجبور کرد به اتاق امن زیرزمینی پناه ببرد. ‌ امروز برای اولین بار مردم ما در غزه عید را جشن می‌گیرند؛ درست است که در چادرهایشان و با غذایی کمتر از قبل از جنگ، اما دست‌کم از بمباران در امان‌اند. آن‌ها جشن می‌گیرند در حالی که کسانی که علیه‌شان توطئه کرده بودند، حالا هراسان نشسته‌اند؛ یکی در خانه مجللش در «شهرهای نفتی» و می‌بیند که نفتش به دردسرش تبدیل شده و آمریکایی‌ها هم در سرزمینش بر او فشار می‌آورند. دیگری هم در اعماق پناهگاه‌هاست و هر وقت ایران بخواهد مثل موش از جایی به جایی کشیده می‌شود. به خدا قسم اگر روزی کسی به من می‌گفت کارخانه‌های پتروشیمی حیفا، برج‌های شیشه‌ای دبی و بندرهای نفتی ینبع همگی هدف حمله قرار می‌گیرند و در عوض غزه امن می‌شود، او را دیوانه می‌دانستم. حتی اگر ایران فقط همین کار را کرده باشد، برایش کافی است. ‌ امروز به مردممان می‌گوییم عیدتان مبارک. بنشینید و ببینید چگونه سرنوشت‌ها تغییر می‌کند و چگونه انتقام‌ها گرفته می‌شود. شما با جان‌های خود راه آزادی را آغاز کردید و امروز ایران آن را ادامه می‌دهد. برای ایستادن در برابر ظلم فقط یک انسان با کرامت کافی است. شما چنین بودید، در حالی که دیگران در میان امتی ایستاده بودند که گویی از واژه‌های زبان فقط یک کلمه را می‌شناخت: خیانت. امروز عید شماست و امروز روز بازستاندن حق است.» | @DailyTwet |
«می‌شود لطفاً دست از این دروغ دربارهٔ «حملات موشکی محدود» برداریم؟ چه فرقی می‌کند اگر یک موشک، دو تا یا سه تا باشد؟ دارند به ما موشک شلیک می‌کنند! نباید این موضوع را عادی‌سازی کنیم و بگوییم: «آه، این فقط یک حملهٔ کوچک با یک موشک است، چیز مهمی نیست.» این دولت، همراه با رسانه‌هایی که با آن همکاری می‌کنند، باعث شده‌اند ما تقریباً سه سال است که با این واقعیت کنار بیاییم که از ایران، لبنان و یمن به ما موشک شلیک می‌شود — چه برسد به نفوذ پهپادها. بی‌تردید، ما احمق‌ترین و نادان‌ترین ملت روی زمین هستیم.» ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ متن خبر N12: «شلیک از سوی ایران – محدود؛ رهگیری موفق در منطقهٔ مرکز.» | @DailyTwet |
«دقیقاً!!! داشتم می‌رفتم سمت پناهگاه که از تلویزیون شنیدم یک کارشناس داشت چرت می‌گفت که چند موشک محدود به سمت مرکز در راه است. حتی اگر فقط یک موشک هم باشد، باز هم خیلی زیاد است!!! دیگر بس کنید با این مزخرفات. واقعاً آدم را به ستوه آورده‌اند.» | @DailyTwet |
«۵۰٬۰۰۰ کودک یتیم نخستین روز عید فطر را بدون پدرانشان که توسط ارتش اشغالگر اسرائیل در غزه کشته شده‌اند، آغاز می‌کنند.» | @DailyTwet |
«خبر فوری ☄️ ایران درمان سرطان را کشف کرده است! ‌ خرمشهر ۴» | @DailyTwet |