"ماوا"
خب تا الان که رای ها مساویه بقیه نظری ندارن؟!😃
هوم هوم
میخواید اول با اولی پیش بریم بعد بریم سراغ دومی؟!
"ماوا"
هوم هوم میخواید اول با اولی پیش بریم بعد بریم سراغ دومی؟!
.
از اونجایی که من ساعت ۲ مجدد کلاس دارم و ممکنه طول بکشه عکسها را میفرستم تا معطل نشید
.