"ماوا"
https://eitaa.com/fori_sarasari/132563 باریکلااااا بزنید که خوب میزنیددد
هرچه زودتررر بهتررررر
"ماوا"
هرچی کشیدید حتما برام بفرستید میزارم تو کانال باهم دیگه از هنرهاتون لذت میبریم😍 @kiyan25
بچه ها اگه چنل دارید
بکشید بزارید چنلتون بعد لینک چنل برام بفرستید تا نقاشیتون فوربدم اینجا