"ماوا"
کد گیاس رو دیدم البته یادم نیست فصل دوش رو هم دیدم یانه ولی میتونم بگم فیلم جذابیه
هومم
به نظر منم جذابه
فقط یکم با گرافیکش اوکی نیستم😅
"ماوا"
این کد گیاس که پایانش بد نی؟ بقیشم که فصله😂 حله اقا میزارم تو لیستم حوصله طولانیم اومد میرم سراغشون
کد گیاس هم که ۳ تا فصل و ۴ تا سینمایی😂
گذاشتم تو پلی لیستم
"ماوا"
کد گیاس هم که ۳ تا فصل و ۴ تا سینمایی😂 گذاشتم تو پلی لیستم
من فکر کنم قبلا از این ادیت و اینا دیدم
اگه پایانش بد نیست حتما بگید در اولین فرصت ببینمش