نت امشب ضعیفه
چنلم فیلتر شده
از صبح همه چیز اعصابم رو خورد کرده
امروز روز بدی بود
لطفا تموم شو
"ماوا"
ببخشید باید یه جا غر میزدم
بزن هرچقدر دلت میخواد اینجا غر بزن اصلا مال خودت اینجا
"ماوا"
بزن هرچقدر دلت میخواد اینجا غر بزن اصلا مال خودت اینجا
همین دیگه
کلا روز خوبی نبود
بهش از ده نیم میدم