"ماوا"
ببخشید باید یه جا غر میزدم
بزن هرچقدر دلت میخواد اینجا غر بزن اصلا مال خودت اینجا
"ماوا"
بزن هرچقدر دلت میخواد اینجا غر بزن اصلا مال خودت اینجا
همین دیگه
کلا روز خوبی نبود
بهش از ده نیم میدم
"ماوا"
همین دیگه کلا روز خوبی نبود بهش از ده نیم میدم
من ب روز خودم ۵ میدم اگه دل درد ک اومده سراغم بزاره
"ماوا"
من ب روز خودم ۵ میدم اگه دل درد ک اومده سراغم بزاره
من دو میدم چون کلا تو گوشی بودم