eitaa logo
دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق
343 دنبال‌کننده
201 عکس
114 ویدیو
13 فایل
🔴 #انتقادات و #پیشنهادات خود را در جهت رشد کانال، با ما @Abolhasanain110 در میان بگذارید. 🔺 منتظر کمک های شما، هر چند کم، هستیم🙏 ✍️ برای پرداخت لینک زیر را #لمس کنید: https://idpay.ir/emamat110u
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دانشگاه امامت
❁﷽❁ ✍️تحریم آرایش محاسن در فقه سلفیه و هم کیشان مولوی عبدالحمید ◀️ «فوزي بن عبد الله بن محمد الاثري» از علمای معروف سلفیت در زمان ما است که آثار او مورد استفاده علمای اهل سنت است. او در کتاب «الأضواء الأثرية» می نویسد: 🔹«وبِهَذِه الأحَادِيثُ يَتَّضِحَ أنَّهُ لاَ يَجُوزُ الأخْذُ مِنَ اللِّحْيَةِ . بَلْ تُتْرَكُ بِحَالِهَا وَلاَ يَعْرِضُ لَهَا بِقَطْعٍ وقَصِّ ، لأنَّ حَقِيقَةَ الإعْفَاءَ كَمَا قُلْنَا التَّرْكُ والإطَالَةُ ، وَتَرْكُ التَّعَرُّضُ لِلِّحْيَةِ يَسْتَلْزِمُ تَكْثِيرَهَا» 🔸از این احادیث روشن می شود که گرفتن و آرایش ریش ها جایز نیست! بلکه باید آن را به حال خود رها کرد! و به هیچ وجه ریش را کوتاه و قطع نکرد زیرا حقیقت اعفاء همانطوری که بیان شد، ترک کوتاه کردن ریش و نیز بلند کردن و اطاله آن است و این امر ملازمه با زیاد شدن ریش ها دارد. 📚 الأضواء الأثرية، فوزی بن عبدالله، ص: 137 ✅ دوری از فقه ثقلین و تمسک به روایت های ساخته شده توسط یهود و بنی امیه ثمره ای جز این فتواهای مضحک ندارد. جوان دانشجو، دکتر و مهندس اهل سنت حق ندارد محاسن خود را مرتب کند و به آرایشگاه برود! ✧❁دانشگاه امامت❁✧ 🆔@Emamat110u
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
❁﷽❁ “أقنع زوجته بترك الحجاب وهو عادة ليس فرضاً”.. داعية تونسي يُثير الجدل بعد تصريحات حول حجاب المرأة مُؤكّدًا بأنه لا توجد آية تُثبت فريضة الحجاب وتضامن نسوي لافت معه! وقال الشيخ التونسي: “كانت والدتي وزوجتي تلبسان الحجاب”، موضحاً: “اطلعت على كل التفسيرات ولا توجد أي آية تُثبت فريضة الحجاب بالنسبة للنساء”.😕😐 و لکنّ قوله تعالى:« يٰا أَيُّهَا النَّبِيُّ، قُلْ لِأَزْوٰاجِكَ وَ بَنٰاتِكَ وَ نِسٰاءِ الْمُؤْمِنِينَ يُدْنِينَ عَلَيْهِنَّ مِنْ جَلَابِيبِهِنَّ، ذٰلِكَ أَدْنىٰ أَنْ يُعْرَفْنَ فَلٰا يُؤْذَيْنَ، وَ كٰانَ اللّٰهُ غَفُوراً رَحِيماً» أمر النبي صلّى اللّه عليه و آله بالأمر بأزواجه و بناته و جميع نساء المؤمنين، أن يدنين عليهن من جلابيبهن، و الجلباب شي‌ء فوق الخمار كما مرّ؛ و ادنائها، أرخائها على الصدر و الرقبة، أو مثل ذلك؛ و قد تقرر في علم الاصول، أن الأمر بالأمر، أمر؛ و ظاهره الوجوب. ❁دلائلُ الصِّدق لِنَهجِ الحق✧❁ 🆔@Dalaaelossedgh110
۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲
۳۱ خرداد ۱۴۰۲