حضرت آقا میگن:
من رزق یکسال رو توی فاطمیه میگیرم...
ینی دیگه فکرشو بکنید فاطمیه چقدر باارزشِ :))
دَراِبهامღ
♥️🥀...
کاش کوچهای نبود و
هیچ خانهای هم دری نداشت . .
و هیچ دری هم میخهایی چون مسمار
نداشت که پهلوی مادرم را به خون بکشد .
کاش . .