میگفت:وقتیجاییشلوغیباشه
مادرگوشهیچادرشومیدهدستِ
بچهاشکهگمنشه
ایندُنیـاخیلیشلــوغه،
گوشهیچادرِحضـرت
زهراروبگیریدگمنشید:)))
🥲🖤
#فاطمیه
#ایام_فاطمیه
چندخط تلنگر‼️
اےفرزند آدم:
⇦•از تاریڪے شب میترسے،
اما از عذاب قبر چرا نہ⁉️
⇦•در جنت میخواے داخل شوے
اما در مسجد چرا نہ⁉️
⇦•رشوه میدے
اما به یڪ فقیر غذا چرا نہ⁉️
⇦•ڪتاب های متنوع جهان را میخوانے
اما قران پاڪ را چرا نہ⁉️
⇦•براے قبولےدر امتحانات دنیوے
تمام شب بیدارے میکشے
اما براے امتحان آخرت آمادگے چرا نہ⁉️
شب تا صبح ساعتهاباذوق وشوق بازے فوتبال وفیلمهاے آنچنانے تماشا مے ڪنےـاما برای نماز وقت و ذوق وشوق چرا نہ⁉️
خداوند مراقب اعمال ماست🚶🏼♀️✨
فاطمیه ها
صدای فاطمه را می شنوم
که نیمه های شب
درب خانه دلم را می زند
تا برای یاری علی زمانم
قدمی بردارم!
#مادرمحضرتزهراس
جانِلیلیِعلیمیرود امشب
ولی خندههایعلیهمباجانِلیلیَش همراه شد..
....💔🥲
دگرتمامشد...
حالاعلیماندهویکدنیاغمِفراقِلیلیاش
◖💚🕊◗
‹بِسْــمِرَبِّحَـسنجـٰانم›
من از این باده به تنهایی نخواهم نوشید
همهی اهل جهان را حسنی خواهم کرد!!
‹ 💚⇢ #السلامعلیڪیاحسنبنعلے ›
‹ 🕊⇢ #دوشنبہهایامامحسنے ›
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
◖💚🍃◗
کاش روزی بنویسند به دیوار بقیع
کارگران مشغولند به احداث ضریح :)
‹ 💚⇢ #استوری ›
‹ 🍃⇢ #دوشنبہهایامامحسنے ›