‹ وَمَا قَدَرُوا اللَّهَ حَقَّ قَدْرِهِ ›
و خداوند را آنگونه که سزاوار اوست نشناختند.
حواست باشه:
خدا یه جایی توی قرآن خطاب به گناهکارانِ در دوزخ زمانی که دوزخیان میگویند ما را برگردانید ... میفرمایند: لاتکلمون👈🏻 یعنی باهام حرف نزنید🔥
+و این آن زمان خیلی ترسناکه خیلییی ...🚶🏻♀ آن زمان دیگ نمیشه و نمیتوان بر گناهان عذر و بهونه ای آورد ...
#تلنگر
بر زمین افتاده حتی، روشنایی در شب اند
دستهایی که نگهبان حریم زینب اند
#سید_رضی_موسوی
دَراِبهامღ
_
به قول سد علی صادقی
خانم ام البنین'سلام الله علیها' هوای کسایی که
از بالا زمین خوردن رو خیلی داره
حالا این در معنویت هم میتونه باشه،
مدد بخواید ازشون ..