بر زمین افتاده حتی، روشنایی در شب اند
دستهایی که نگهبان حریم زینب اند
#سید_رضی_موسوی
دَراِبهامღ
_
به قول سد علی صادقی
خانم ام البنین'سلام الله علیها' هوای کسایی که
از بالا زمین خوردن رو خیلی داره
حالا این در معنویت هم میتونه باشه،
مدد بخواید ازشون ..
دَراِبهامღ
_
وقتیمیگمنماز روحوجسموقلبمنو از
گرفتاریهایدنیا تهیمیکنهبهروایتتصویر ++
ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم
ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکنم:)
منطقیه؟:/