دَراِبهامღ
_
به قول سد علی صادقی
خانم ام البنین'سلام الله علیها' هوای کسایی که
از بالا زمین خوردن رو خیلی داره
حالا این در معنویت هم میتونه باشه،
مدد بخواید ازشون ..
دَراِبهامღ
_
وقتیمیگمنماز روحوجسموقلبمنو از
گرفتاریهایدنیا تهیمیکنهبهروایتتصویر ++
ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم
ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکنم:)
منطقیه؟:/
دَراِبهامღ
_
امالبنینپیش ِچشمهمهروضهخواند ُگفت
شرمنده ام ارباب ؛ پسرمراحلالکن (((:
#حضرتامالبنین
دَراِبهامღ
_
دست خالی زِ درِ خانهی لطفش نروم
دادن حاجتِ من، عادت اُمُّ الْقَمَر است..
- اَلسَّلاٰمُ عَلَيْكِ يٰا أُمَّ الْقَمَر -
دَراِبهامღ
_
رو؎ِدیـوارِدلَـمحَڪشُـدهبـٰاجُوهَـراشڪ پـِسـرفـٰاطمِـه؏َـجِِللِـوَلیِـڪَالفَـرَج🌱🤍
دَراِبهامღ
ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکن
مبهم گفتم دیگه افسردگی گرفتم🫠
آفرین به همین روند ادامه بده ✌️