ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم
ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکنم:)
منطقیه؟:/
دَراِبهامღ
_
امالبنینپیش ِچشمهمهروضهخواند ُگفت
شرمنده ام ارباب ؛ پسرمراحلالکن (((:
#حضرتامالبنین
دَراِبهامღ
_
دست خالی زِ درِ خانهی لطفش نروم
دادن حاجتِ من، عادت اُمُّ الْقَمَر است..
- اَلسَّلاٰمُ عَلَيْكِ يٰا أُمَّ الْقَمَر -
دَراِبهامღ
_
رو؎ِدیـوارِدلَـمحَڪشُـدهبـٰاجُوهَـراشڪ پـِسـرفـٰاطمِـه؏َـجِِللِـوَلیِـڪَالفَـرَج🌱🤍
دَراِبهامღ
ولی من سراج رو اوردم ک فعالیت کنه چون خودم حس فعالیت نداشتم ولی الان من به جای سراج دارم فعالیت میکن
مبهم گفتم دیگه افسردگی گرفتم🫠
آفرین به همین روند ادامه بده ✌️
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هرکس گره افتاده به کارش خبر کنید ؛
روضه به نام مادر سقای کربلاست:)