دارچین🍊"
نینی زنداییم "کیمیا" بدنیا اومد، من اومدم خونه مادر بزرگم موندم و چون توخونه هیچکس نبود و مامانم باید پیش زنداییم میبود اینجاروزای قشنگیو گذروندم،یه استایل جدید پیداکردم ووقتی گلای جدید توباغچه رو دیدم کلی ذوق زده شدم،امیدوارم این بچه بچه خوبی بشه و تومخ نشه تابتونم باخیال راحت مخفف میا صداش کنم😭🌿🍓"
تا ابد عاشق اونی میمونم که میاد باهم درباره صابر/سعید حرف میزنیم و برام از فیلماش سکانس میفرسته تا ادیت کنم و حالم خوب بشه😭"
اینم یه ویدیو کوتاه که ساختم با صدای مورد علاقم 😭🍓🌿"