تنهایی خیلی خوبه،تنها غذاخوردن، تنهاراه رفتن، تنها گریه کردن،تنها فیلم دیدن،تنها فکرکردن، تنها گذروندن.
ولی وقتی به اون یه نفر فکر میکنم میبینم درکنار اون بودن میتونه بهترم باشه=))).
اماخب نیست که بهترباشه.
مهدیسه خیلی رندوم پیام داد و گفت یوتوبر عسل خانم پادکست صابرو گوش میده منم از ذوق پرتاب شدم و الان فن عسل هستم خدافظ 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭💞"