قشنگ ترین حس رو داشتم،به اشتباه ترین ادم...!
#تلخ
https://eitaa.com/Delyar66
وقتایی که ویس میدی و وسطش میخندی>>>>
#شخصِ_موردِ_نظر
https://eitaa.com/Delyar66
910.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
معنی این اهنگ>>>
https://eitaa.com/Delyar66
خنده هایم دیدو گفتا فارغی گویا ز غم
گفتمش؛ما درد را با خنده کتمان میکنیم:)
#تلخ #شعر
https://eitaa.com/Delyar66