به کسي که برایت نمينویسید ، مزاحم روزهایت نمیشود ، دربارهات نمیخواند ،مهم ترین تاریخ های تورا حفظ نميکند ، و زندگیات را پر از کارهای شگفت انگیز نمیکند وابسته نشو .
او تصمیمش را گرفته بود، از این به بعد،
میخواست دیگران را نادیده بگیرد و
برای خودش از دلِ این زندگیِ بیرحم،
خوشحالیهای ساده پیدا کند!
طبیعیست که آغازها زیبا باشند،
زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید:
" سلام ، من آدم پستی هستم " .