او تصمیمش را گرفته بود، از این به بعد،
میخواست دیگران را نادیده بگیرد و
برای خودش از دلِ این زندگیِ بیرحم،
خوشحالیهای ساده پیدا کند!
طبیعیست که آغازها زیبا باشند،
زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید:
" سلام ، من آدم پستی هستم " .
چه تنهایی عجیبی! پدر خیال میکرد آدم وقتی در حجره خودش تنها باشد، تنهاست. نمیدانست که تنهایی را فقط در شلوغی میشود حس کرد.
سمفونی مردگان | عباس معروف