طبیعیست که آغازها زیبا باشند،
زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید:
" سلام ، من آدم پستی هستم " .
چه تنهایی عجیبی! پدر خیال میکرد آدم وقتی در حجره خودش تنها باشد، تنهاست. نمیدانست که تنهایی را فقط در شلوغی میشود حس کرد.
سمفونی مردگان | عباس معروف
در پهنه ی بی کران کیهان ، ما تنها ذره ای کوچکیم ، اما سرشار از کنجکاوی و جستجوی حقیقت . .
چیزی نمیتوانست او را نورانی کند..
حتی در رویاهایش تلخی وجود داشت، رویایی که فقط با شنیدن آن از شیرین بودنش یاد میشود..
میدانم زندگی میگذرد ؛
میدانم دردهایمان کمرنگ می شود ، ولی عزیز من ..
جوانیمان را از که پس بگیریم ؟