در پهنه ی بی کران کیهان ، ما تنها ذره ای کوچکیم ، اما سرشار از کنجکاوی و جستجوی حقیقت . .
چیزی نمیتوانست او را نورانی کند..
حتی در رویاهایش تلخی وجود داشت، رویایی که فقط با شنیدن آن از شیرین بودنش یاد میشود..
میدانم زندگی میگذرد ؛
میدانم دردهایمان کمرنگ می شود ، ولی عزیز من ..
جوانیمان را از که پس بگیریم ؟