باسمه تعالی
✨خلاصه ای از زندگینامه دکتر مهرداد ويسكرمی
💠دکتر مهرداد ویس کرمی، در سال ۱۳۵۰ در خانواده ای مذهبی و کشاورز در شهر ویسیان (شهرستان چگنی) متولد شد.
🔹دوران ابتدایی و راهنمایی را در زادگاهش و دوران دبیرستان را در رشته علوم تجربی در دبیرستان طالقانی خرم آباد گذراند و در سال ۱۳۶۸ با بالاترین معدل استان لرستان تحصیلات دوران دبیرستان را به اتمام رسانید.
🔻اخذ دکترای پزشکی: در سال ۱۳۶۹ با رتبه ۲۴ منطقه دو دانشگاه علوم پزشکی اصفهان را انتخاب و با موفقیت از این دانشگاه با مدرک دکترای پزشکی فارغ التحصیل گردید.
🔻جامعیت علمی: دکتر ویس کرمی از ابتدای ورود به دانشگاه علاوه بر يادگيري علوم پزشكي، به طور جدی به مطالعه علوم دینی نیز پرداخت. ایشان با علوم زیر در حد کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکترا آشنایی دارند: تفسیر قرآن، عرفان نظری، فلسفه، روانشناسی، تاریخ اسلام، کلام اسلامی، اندیشه سیاسی اسلام و ...
🔻شاگردپروری: از سال ۱۳۷۵ (دوران دانشجویی پزشکی) کلاس تفسیر المیزان را در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و سپس دانشگاه اصفهان برگزار کرد که محصول آن، تربیت تعدادی نیروی متخصص و متعهد در دانشگاههاست.
🔻تدریس در دانشگاه: تدریس غیر رسمی ایشان به «تدریس تفسیر المیزان» در دانشگاه اصفهان برمیگردد ولی تدریس رسمی خود را از سال ۱۳۷۹ در گروه معارف دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اخذ مجوز از «معاونت اساتید نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها» آغاز كردند و اين فعاليت تاکنون ادامه دارد. ايشان سابقه تدريس در ۱۵ دانشگاه کشور در استانهای اصفهان و لرستان را دارا هستند.
🔻بازگشت به استان لرستان: دکتر ویسکرمی در سال ۱۳۸۶ به قصد خدمت در استان لرستان، در فراخوان جذب هیأت علمی دانشگاه علوم پزشكي لرستان شرکت كرد و با کسب بالاترین امتیاز در بين ۲۳ نفر شركت كننده و پس از انجام مراحل گزینش علمی و عمومی توسط نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاهها به عنوان هیأت علمی گروه معارف دانشگاه مشغول خدمت شد. ایشان در سطح كشور از معدود پزشكانی هستند كه عضو هيأت علمي دانشگاه در گروه معارف اسلامی میباشند.
🔻آشنایی با مسایل بهداشت و درمان: ايشان علاوه بر اينكه در دوران تحصیل پزشكي در شبکه بهداشت و درمان حضور داشتهاند، به واسطه دو سال طبابت در پایگاه هشتم شکاری اصفهان و خدمت در بیمارستان ارتش و نیز چندين سال کشیک در درمانگاههای شبانه روزی با مسائل مختلف حوزه بهداشت و درمان آشنایی دارند.
🔻اخذ مدرک علمی در الهیات: دکتر ویس کرمی، علاوه بر دارا بودن مدرک دکترای پزشکی، در اوایل سال ۱۳۹۳ موفق به اخذ مدرک دکترای تخصصی (PhD) تفسیر قرآن و متون اسلامی از دانشگاه معارف اسلامی قم شدند. رساله دکترای ایشان، تحت عنوان «بررسی تطبیقی آرامش روانی در قرآن و روانشناسی» به دلیل نوآوری در حیطه قرآن و روانشناسی، در حد یک نظریه ی جدید در موضوع «روح و روان» و آرامش روحی و روانی است و در دانشگاه معارف اسلامی بعنوان کتاب به چاپ رسید. آشنایی با زبانهای عربی و انگلیسی و توانايي مطالعه متون تخصصي در رشتههاي مربوطه، بر شایستگی های ایشان افزوده است.
🔻تألیف کتاب و مقاله: نگارش ۲۵ عنوان کتاب و مقاله در حیطه های گوناگون اعتقادی، سیاسی، اجتماعی، تاریخی و مسائل جوانان، از جمله خدمات فرهنگی ایشان میباشد که اکثرا چاپ شده یا در دست چاپ می باشد. در سال های اخیر، ایشان به طور متوسط در هر سال یک عنوان کتاب در موضوعات گوناگون فرهنگی و مذهبی و ... تألیف نموده اند. یکی از کتب تألیفی ایشان با «اندیشه ی اسلامی ۲» پس از داوری در دانشگاه معارف اسلامی، بعنوان کتاب درسی در سراسر کشور مورد تأیید قرار گرفته است که این موضوع برگ زرینی در کارنامه ی علمی استان لرستان است.
🔹از سال ۱۳۹۷ تا کنون آقای دکتر به دلیل سوابق پژوهشی قابل توجه بعنوان «رئیس کمیته پژوهشی» و «استاد راهنمای» پایان نامه های حوزه علمیه زینبیه خواهران خرم آباد مشغول به خدمت هستند. مدرسه نامبرده طلبه سطح سوم (پایه دهم) در حوزه خواهران در رشته ی تفسیر قرآن تربیت می کند.
🔻کارشناس رسانه و مشاوره: جناب دکتر ویس کرمی، از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۷ در رادیو و تلویزیون اصفهان و از آن زمان به بعد در سیمای لرستان در موضوعات گوناگون اعتقادی، اخلاقی، خانوادگی و سیاسی به عنوان کارشناس حضور یافته اند.
🔻ریاست شورای بسیج جامعه پزشکی: ایشان در سال ۱۳۹۳ با کسب اکثریت آراء شورای بسیج جامعه پزشکی استان لرستان بعنوان ریاست این شورا برگزیده شدند و این مسؤولیت کماکان ادامه دارد. مدیریت گروه معارف اسلامی و عضویت در شورای فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی لرستان، از دیگر سوابق اجرایی و علمی نامبرده می باشد.
@docveis
27.55M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 ببینید
🔺فیلم حضور دکتر #مهرداد_ویسکرمی بعنوان کارشناس مذهبی در سیمای اصفهان با اجرای احمد اکبرنژاد
🏴 عاشورای سال ۱۳۸۶
#چهره_ملی
@docveis
بسمه تعالی
📝یادداشت دکتر ویس کرمی در مورد سهمیه ی انتقال فرزندان اساتید:
🔻به دنبال سخنانی که در مورد سهمیه ی فرزند بنده از سوی برخی افراد مطرح می شود توضیحاتی را جهت اطلاع عزیزان به استحضار می رسانم:
🔹فرزند بنده که اینک دانشجوی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی لرستان است در مقاطع راهنمایی و دبیرستان با آزمون ورودی وارد مدرسه تیزهوشان شد و در سال 1396 در رشته ی پزشکی مازاد برخی از دانشگاه ها از جمله علوم پزشکی اصفهان و لرستان و... پذیرفته شد و بنده اقدام به ثبت نام ایشان در دانشگاه علوم پزشکی لرستان نمودم.
🔹بعد از شروع کلاس ها از طریق برخی از دانشجویان متوجه شدم که تسهیلاتی در مورد انتقال فرزندان هیئت علمی از طریق شورای انقلاب فرهنگی تصویب شده که اگر فرزندان هیئت علمی نمره قبولی درمقطع دکترا (پزشکی، دندانپزشکی، پزشکی یا داروسازی) را در یکی از دانشگاه های دولتی کشورکسب کرده باشند به شرط کسب 92.5 درصد از نمره ی آخرین نفر دانشگاه محل تدریس یکی از والدین، می توانند به دانشگاه محل تدریس والدین منتقل و در آنجا ادامه تحصیل دهند.
🔹بنده نامه ای به سازمان سنجش نوشتم و با صداقت گفتم که بنده از آیین نامه ی مزبور اطلاع نداشتم و فرزند بنده بجز رشته ی پزشکی اقدام به انتخاب رشته ی دیگری نکرده و در صورت امکان شرایط ایشان برای استفاده از تسهیلات مزبور بررسی شود.
🔹پس از بررسی به بنده گفتند ایشان در صورت انتخاب رشته دامپزشکی کرمانشاه را قبول می شده و جالب این که متوجه شدم به جای 92.5 درصد حدود 97 درصد از نمره قبولی در منطقه2 دانشگاه علوم پزشکی لرستان را کسب نموده است!
🔹به پیشنهاد خود سازمان سنجش نامه ای تنظیم و مجددا 20 رشته انتخاب کردیم و فرزند بنده در همان دانشگاهی که قبول و ثبت نام شده بود به جای پرداخت شهریه که به حساب دانشگاه علوم پزشکی لرستان واریز می شد به صورت دولتی و بدون شهریه مشغول تحصیل شد.
⚡️در پایان جهت تنویر افکار عمومی چند نکته را یادآور می شوم:
💠1. اختصاص دادن امتیاز از یک مجموعه به نیروهای خودش یک امر رایج است. تنها امتیازی که وزارت بهداشت به اعضای هیئت علمی داده نگرفتن شهریه ای است که از سایر قبولی های مازاد گرفته می شود. به ما چیزی از بیت المال نداده اند بلکه تنها به طریق قانونی از ما چیزی نگرفته اند!
💠2. فرزند بنده هیچگاه رشته ی دامپزشکی را انتخاب نکرده و به آن علاقه ای ندارد گرچه صورت ظاهری نامه ی سازمان سنجش به دانشگاه چنین نوشته شده که کاملا صوری و برای استفاده از حق قانونی انجام شده است.
💠3. ما از یک آیین نامه که به بعد از قبولی در دانشگاه مربوط می شده استفاده کرده ایم و چون فرزندم قبول شده در پزشکی مازاد بوده حتی صندلی اضافی هم از دانشگاه نگرفته است.
تنها شهریه ای که به حساب دانشگاه علوم پزشکی لرستان می رفته بخشیده شده است که این گونه تسهیلات به اعضای یک مجموعه، امر رایجی است.
💠4. در قبولی کنکور سهمیه های فراوانی وجود دارد و حتی سهمیه های مناطق 2 و 3 نیز نوعی سهمیه محسوب می شوند تا چه رسد به سهمیه هایی مانند ایثارگران و شهدا، بومی، استان ها، سیل زده، زلزله زده و... بعلاوه این که در دانشگاه ها و سایر وزارتخانه ها نیز تسهیلاتی برای ادامه ی تحصیل اساتید و کارکنان آنها وجود داشته و دارد که تفاوت خاصی با آیین نامه ی فرزندان هیئت علمی ندارد.
💠5. جنجال بر سر آیین نامه قانونی فرزندان هیئت علمی مصوب شورای انقلاب فرهنگی - با هیاهوی پزشکی به جای دامپزشکی!- یک جنجال بیهوده است و اگر قرار باشد که سهمیه ها در قبولی دانشگاه، استخدام ها، مدیریت ها و بخشودگی ها و امتیازات خاص و بورس ها به طور عادلانه بررسی شوند، جای خیلی ها از جمله مسئولان کشوری و لشکری و برخی از همین مطالبه گران! جابجا و جای امثال بنده بهتر از حال خواهد شد:
گر حکم شود که مست گیرند
در شهر هرآنکه هست گیرند!
💠6. اینجانب تاکنون از هیچ سهمیه ای برای خودم استفاده نکرده ام و روزی خداداده را از بازوی خودم خورده ام و در استفاده از تسهیلات فرزندان هیئت علمی نیز شفاف عمل کرده و هیچگاه مخفی کاری نکرده ام و بر این باور هستم که قوانین تبعیض آمیز فراوانی در کشور وجود دارد که نیاز به اصلاح دارد و قوانین پذیرش در دانشگاه ها و استخدام و مدیریت از این جمله است و دوست دارم در صورت توان در مسیر عدالت قدمی بردارم. اما فراموش نکنیم اگر قانون غیرعادلانه ای وجود دارد، گناه آن بر گردن قانونگذار و ناظر قانون است نه کسی که از آن استفاده کرده است.
✍🏻اربعین حسینی سال 1398 بنده ی گنهکار خدا مهرداد ویس کرمی
@docveis
⛔آسیب شناسی انتخابات استان لرستان(3)⛔
🔴 سالی که نکوست از بهارش پیداست 🔴
🌸 "الهی همگان از آخر کار می ترسند و من از اول آن."
(الهی نامه آیت الله حسن زاده آملی)
📢 شعار همه کاندیدا یکسان است. همه میگویند ما اشتغال ایجاد میکنیم، فلان میکنیم، بهمان میکنیم و… حال چگونه بفهمیم چه کسی راست میگوید؟ چه کسی دروغ میگوید؟
✅ باید گفت این عبارت حکیمانه است، که میگویند:سالی که نکوست از بهارش پیداست.
از همان زمان تبلیغات میتوان فهمید چه کسی نگران مردم است و میتواند بار وکالت الهی و مردم را بر دوش کشد.
⛔️ کسی که اهل دروغ ، زد و بند، وام دارشدن به این و آن است و عزت خود را برای یک رأی میفروشد و با هر اهل و نا اهلی نشست و برخاست میکند تا رأی جمع کند، اگر به فرصتی بهتر و بزرگتر دست یابد همین کارهای خلاف را نمیکند؟
اگر چشمانمان را باز کنیم خواهیم دید حق و باطل پیداست.
✨ بَلِ الْإِنسَانُ عَلَىٰ نَفْسِهِ بَصِيرَة وَلَوْ أَلْقَىٰ مَعَاذِيرَهُ ٌ
بلکه انسان خودش از وضع خود آگاه است،هر چند (در ظاهر) برای خود عذرهایی بتراشد!
آیات ۱۴و۱۵سوره قیامت
هرکس خود بهتر میداند چه کاره است و خداوند اول و آخر ما را خیر قرار دهد.
✨ وَقُل رَّبِّ أَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا
و بگو: «پروردگارا! مرا (در هر کار،) با صداقت وارد کن، و با صداقت خارج ساز! و از سوی خود، حجتی یاری کننده برایم قرار ده!»
آیه ۸۰سوره اسراء
🔍 بخشی از کتاب آسیب شناسی انتخابات دکتر مهرداد ویسکرمی📚
@docveis
10.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 فایل تصویری/ آسیب شناسی انتخابات استان لرستان 1
🔹توسط: دکتر مهرداد ویس کرمی
🔻با موضوع: شلوغ کاری های انتخاباتی
💠گاهی در بحبوحه تبلیغات بی حد و حصر و شلوغ کاری های انتخاباتی ناخواسته با آنان که منافعمان را به تاراج می برند، هم صدا می شویم...
@docveis
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽فایل تصویری/ آسیب شناسی انتخابات استان لرستان 2
🔹توسط: دکتر مهرداد ویس کرمی
🔻با موضوع:《جناح بازی》
👈حق را با حق بشناسیم، نه از روی افراد و جناح ها...
@docveis
💥توجه:
《تبریک اتمام ماه صفر، فاقد سند حدیثی قابل توجه است》
✍توضیح:
تبریک اتمام ماه صفر که در میان مردم مرسوم شده، از تقطیع قسمتی از روایت زیر گرفته شده که طی آن رسول اکرم می خواستند بهشتی بودن ابوذر و باطل بودن تبعید کنندگان وی را به دیگران گوشزد فرمایند.
اما قسمتی از این روایت تقطیع شده و به اشتباه به عنوان یک حکم کلی جا افتاده است که (فَمَنْ بَشَّرَنِي بِخُرُوجِ آذَارَ فَلَهُ الْجَنَّةُ)
لذا تبریک گفتن اتمام صفر یا شروع ماه ربیع بر اساس روایت ذیل،استحبابی ندارد.
البته این کار به نیت احسان به مومنان کار پسندیده ای است اما آنچنان که برخی می پندارند،مستحب نیست:
- حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ أَحْمَدَ الشَّيْبَانِيُّ وَ أَحْمَدُ بْنُ الْحَسَنِ الْقَطَّانُ وَ الْحُسَيْنُ بْنُ إِبْرَاهِيمَ بْنِ أَحْمَدَ بْنِ هِشَامٍ الْمُؤَدِّبُ وَ عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ الوَرَّاقُ وَ عَلِيُّ بْنُ أَحْمَدَ بْنِ مُوسَى بْنِ عِمْرَانَ الدَّقَّاقُ قَالُوا حَدَّثَنَا أَبُو الْعَبَّاسِ أَحْمَدُ بْنُ يَحْيَى بْنِ زَكَرِيَّا الْقَطَّانُ قَالَ حَدَّثَنَا بَكْرُ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ حَبِيبٍ قَالَ حَدَّثَنَا تَمِيمُ بْنُ بُهْلُولٍ عَنْ أَبِيهِ عَنْ أَبِي الْحَسَنِ الْعَبْدِيِّ عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ مِهْرَانَ عَنْ سَعِيدِ بْنِ جُبَيْرٍ عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ ص ذَاتَ يَوْمٍ فِي مَسْجِدِ قُبَا وَ عِنْدَهُ نَفَرٌ مِنْ أَصْحَابِهِ فَقَالَ أَوَّلُ مَنْ يَدْخُلُ عَلَيْكُمُ السَّاعَةَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ فَلَمَّا سَمِعُوا ذَلِكَ قَامَ نَفَرٌ مِنْهُمْ فَخَرَجُوا وَ كُلُّ وَاحِدٍ مِنْهُمْ يُحِبُّ أَنْ يَعُودَ لِيَكُونَ أَوَّلَ دَاخِلٍ فَيَسْتَوْجِبَ الْجَنَّةَ فَعَلِمَ النَّبِيُّ ص ذَلِكَ مِنْهُمْ فَقَالَ لِمَنْ بَقِيَ عِنْدَهُ مِنْ أَصْحَابِهِ إِنَّهُ سَيَدْخُلُ عَلَيْكُمْ جَمَاعَةٌ يَسْتَبِقُونَ فَمَنْ بَشَّرَنِي بِخُرُوجِ آذَارَ فَلَهُ الْجَنَّةُ فَعَادَ الْقَوْمُ وَ دَخَلُوا وَ مَعَهُمْ أَبُو ذَرٍّ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَقَالَ لَهُمْ فِي أَيِّ شَهْرٍ نَحْنُ مِنَ الشُّهُورِ الرُّومِيَّةِ فَقَالَ أَبُو ذَرٍّ قَدْ خَرَجَ آذَارُ يَا رَسُولَ اللَّهِ فَقَالَ ص قَدْ عَلِمْتُ ذَلِكَ يَا أَبَا ذَرٍّ وَ لَكِنِّي أَحْبَبْتُ أَنْ يَعْلَمَ قُومِي أَنَّكَ رَجُلٌ مِنْ أَهْلِ الْجَنَّةِ وَ كَيْفَ لَا يَكُونُ ذَلِكَ وَ أَنْتَ الْمَطْرُودُ عَنْ حَرَمِي بَعْدِي لِمَحَبَّتِكَ لِأَهْلِ بَيْتِي فَتَعِيشُ وَحْدَكَ وَ تَمُوتُ وَحْدَكَ وَ يَسْعَدُ بِكَ قَوْمٌ يَتَوَلَّوْنَ تَجْهِيزَكَ وَ دَفْنَكَ أُولَئِكَ رُفَقَائِي فِي الْجَنَّةِ الْخُلْدِ الَّتِي وُعِدَ الْمُتَّقُونَ. (معاني الأخبار، النص، ص: 205)
علل الشرائع / ترجمه ذهنى تهرانى، ج1، ص: 577
باب صد و چهلم سرّ فرموده رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله: كسى كه مرا به خروج برج آذار بشارت دهد اهل بهشت مىباشد
حديث (1) محمّد بن احمد سنانى و احمد بن حسن قطان و حسين بن ابراهيم بن احمد بن هشام مؤدّب و على بن عبد اللَّه ورّاق و على بن احمد بن محمّد دقّاق رضى اللَّه عنهم جملگى از ابو العبّاس احمد بن يحيى بن زكريّا قطان از بكر بن عبد اللَّه بن حبيب، از تميم بن بهلول، از پدرش، از ابى الحسن عبدى از سليمان بن مهران، از سعيد بن جبير، از ابن عبّاس، وى گفت: روزى نبىّ اكرم صلّى اللَّه عليه و آله در مسجد قبا نشسته بودند و جمعى از صحابه به نزد آن حضرت شرف حضور داشتند حضرت فرمودند: اوّلين كسى كه بر شما وارد شود اهل بهشت است، اصحاب كه اين كلام را شنيدند برخى از آنها از جا برخاسته و بيرون رفتند و هر كدام سعي داشتند زودتر از ديگرى به مسجد برگردد تا اوّلين نفر محسوب شده و بدين ترتيب مستوجب بهشت گردد، پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله از حركت ايشان آگاه گرديد، خطاب به جماعت باقيمانده كرده و فرمودند: به زودى جماعتى بر شما وارد مىشوند كه هر يك بر ديگرى پيشى مىگيرد، آن كه بشارت بمن دهد كه ماه آذار خارج شده اهل بهشت مىباشد، جماعتى كه بيرون رفته بودند بازگشتند و در ميان ايشان ابو ذر رحمة اللَّه عليه بود، رسول خدا صلّى اللَّه عليه و آله فرمودند:
در چه ماهى از ماههاى رومى هستيم؟
ابو ذر عرض كرد: يا رسول اللَّه ماه آذار خارج شده است.
پيامبر صلّى اللَّه عليه و آله فرمودند: من خود اين را مىدانستم منتهى خواستم اين جماعت بدانند كه تو مردى از اهل بهشت هستى و چگونه اين طور نباشد و حال آن كه بعد از من تو را به جرم محبّتت به اهل بيت من از حرم من طرد مىكنند و از آن پس تنها زندگى كرده و غريب و تنها خواهى مرد و جماعتى به واسطه تو سعادتمند خواهند شد، آنان كسانى هستند كه در تجهيز و تدفين تو سعى خواهند نمود، ايشان رفقاء من در بهشت جاويد خواهند بود، همان بهشتى كه حقّ تعالى وعدهاش را به متّقين داده است.
@docveis
⛔آسیب شناسی انتخابات استان لرستان(4)⛔
🔴رأی میدهم چون رأی می آورد! 🔴
🅾 تفاوتی میان عدد صفر و بقیه اعداد هست. وآن هم این خصوصیت است که خودش به تنهایی ارزشی ندارد، در سمت چپ اعداد هم قرار بگیرد باز هم ارزشی ندارد مگر اینکه در سمت راست اعداد قرار بگیرد تا با ارزش شود.
⚫️ بعضی در انتخابات بیشتر از نقش صفر برای خودشان قائل نیستند. طرف می ایستد ببیند آرای عمومی به کدام سمت میرود، برای اینکه از نظر توهم و خیال خودش برنده باشد، به کسی رأی می دهد که به زعم خودش رأی می آورد. این رفتار ناشی از ضعف شخصیت است. وقتی فردی میگوید من به فلانی رأی میدهم یعنی من به تنهایی ارزشی ندارم و نمیتوانم کار مستقلی انجام دهم.
⚪️ انسان مؤثر انسانی نیست که خودش را صفر حساب کند. انسان مؤثر کسی است که حق را تشخیص میدهد، پای حق می ایستد و برای به کرسی نشاندن حق تلاش میکند.
💎 خداوند در قرآن کریم میفرمایند:
إِنَّ الَّذِينَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَيْهِمُ الْمَلَائِكَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِي كُنتُمْ تُوعَدُونَ
به یقین کسانی که گفتند: «پروردگار ما خداوند یگانه است!» سپس استقامت کردند، فرشتگان بر آنان نازل میشوند که: «نترسید و غمگین مباشید، و بشارت باد بر شما به آن بهشتی که به شما وعده داده شده است!
آیه ۳۰ سوره فصلت
💡 بیایید حق را تشخیص بدهیم و حق را یاری کنیم و إلا اوضاع هیچ گاه بهتر از این نخواهد شد.
🔍 بخشی از کتاب آسیب شناسی انتخابات دکتر مهرداد ویسکرمی📚
@docveis
📝پیام دکتر #مهرداد_ویسکرمی به مناسبت یوم الله سیزده آبان:
🇮🇷تسخیر لانه جاسوسی سبب خیری شد که کشور موقتا و به طور نسبی از دست لیبرال های عاشق غرب آزاد شود.
البته همه تسخیر کنندگان اکنون در مسیر جریان انقلاب نیستند و برخی لیبرال ها هم رنگ عوض کردند!
اما مهم این است که جریان انقلابی به لطف خدا هنوز ادامه دارد...
@docveis