جدی ینی چی سگ و گربههای تو خیابونو ورمیدارین میبرین پیش خودتون بعد برا سر و سامون دادن بهش شماره کارت میذارین :)))
یادمه یه همکاری داشتیم مدارک پزشکی جعل میکرد تا از بیمه تکمیلی پول بگیره و همیشه ما مچش رو میگرفتیم؛ الان خیلی اتفاقی پیجش رو دیدم، بلاگر شده و درس زندگی میده.
عمل و رفتار آدمها خیلی مهمه، ولی تا کسی قشنگ صحبت نکنه نمیتونه وارد قلبم بشه. زیبا صحبت کردن و ابرازگر بودن یه مهارته.
من میترسم برم پیش تراپیست و واقعا خوب باشه و تاثیرشو ببینم اون موقع مجبور میشم بازم برم و هر جلسه کلی پول بدم
من میترسم پولام تموم شه.
به نظرم امروز دیگه تسلیم شو، آبم نخور، کافی هم نباش. عیب نداره هر روز که نباید پیروز میدان باشی عزیزم.
خانومه تو شرکت از کنارم رد شد و کلی تعریف که وای چقدر عطرت خوشبوعه و اینا
بهش گفتم همراهمه میخواین بدم ازش بزنین؟
گفت آره و گرفت زد زیر بغلش :))
از عطر من زد زیر بغلش :)))))))
ببین مشکل اینجاست که واقع بین شدیم. تو این روزهای بد، دیگه به خودمون نمیگیم صبر کن درست میشه و بهتر میشه، میگیم از این بدتر رو هم داشتی و گذروندی، هیچیت نمیشه
مشکلات اعصاب و روانم ریشه در کودکیم ندارن، ریشه در بیپولی و گرونی دارن.
اگر پول زیاد باشه دیگه استرس نیست، اضطراب نیست، نگرانی از آینده نیست.
غمها رو با پول میشورم.
به نظرم امروز دیگه تسلیم شو، آبم نخور، کافی هم نباش. عیب نداره هر روز که نباید پیروز میدان باشی عزیزم.
ببین مشکل اینجاست که واقع بین شدیم. تو این روزهای بد، دیگه به خودمون نمیگیم صبر کن درست میشه و بهتر میشه، میگیم از این بدتر رو هم داشتی و گذروندی، هیچیت نمیشه