به نظرم امروز دیگه تسلیم شو، آبم نخور، کافی هم نباش. عیب نداره هر روز که نباید پیروز میدان باشی عزیزم.
ببین مشکل اینجاست که واقع بین شدیم. تو این روزهای بد، دیگه به خودمون نمیگیم صبر کن درست میشه و بهتر میشه، میگیم از این بدتر رو هم داشتی و گذروندی، هیچیت نمیشه
اگه دلت خوش باشه ۴ ساعت هم در طول روز بخوابی برات کافیه، اگه نه ۲۴ ساعت هم بخوابی باز خستهای، مسئله فقط یه چیزه، دلخوشی…
پدربزرگم ۹۵ سالشه به بچه ش که ۷۵ سالشه گفته صبحا با آقای احمدی نرو پارک
آدم سالمی نیس
آقای احمدی ۷۸ سالشه 😂
امروز از بچهها درس نپرسیدم، بهم گفتن "مشتی هستی و پرطرفدار". خیلی خوشم اومد. دیگه از این به بعد برنامه همینه: مشتیگری و پرطرفداری.
بچه م میگه میخواد بره از دستم به سازمان بچهها شکایت کنه :)) چرا؟ چون همش چیزای مزخرف مثه موز و هندونه میدوم بخوره و چیزای مقوی مثه اسمارتیز براش نمیخرم که بخوره :|
بابام برای سوختگی دستش به چند نفر سپرده بود عسل طبیعی گیر بیارین،دیروز عصر براش آوردن. تو وعده صبحونه خوردیمش :)))))
نمیشد حالا وام ازدواج رو قبلش میدادن ما باهاش میتونستیم یه کاری راه بندازیم یا یه سری چیز بخریم که بعدش بریم ازدواج کنیم؟میشه بهش گفت وام زمینهسازی ازدواج مثلا