خب دوستان سلام
امیدوارم از بنده ناراحت نباشید به خاطر کاری که کردم،
اینجارو زدم که جبران کنم
خب تقدیمی داریم
از طرف شیدا برگزار میشه این تقدیمی
همین اول کار بگم بشدت محدوده، فقط 5 نفر ظرفیت داریم
___
شما اوسی/پرسونا(اگر کارکتر ندارید اشکال نداره، یکی از طراحی های رندوم ) خودتون رو برای بنده ارسال میکنید، و بنده با توجه به اون برای شما یک اژدها طراحی میکنم(ممکنه رفرنس بگیرم، امیدوارم ناراحت نشید)
شاید خیلی زمان ببره پس لطفا صبور باشید.
در نهایت ممنون که شرکت کردید.
_درسته این تقدیمی دقیقا شیرینی پروژه ام(ممد ارن زاده)ست🗣🙏