eitaa logo
کانال تبلیغی خانم عشقی
598 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
7.9هزار ویدیو
71 فایل
امیدوارم در کنار هم زمینه ساز ظهور باشیم ارتباط با مدیر @eshghi313
مشاهده در ایتا
دانلود
اختصاصی ایرنا؛ بازگشت «رضا رشیدپور» به تلویزیون با مسابقه «سیم آخر» 🔹مراوندی، مجری طرح برنامه «سیم آخر» در گفت‌وگو با ایرنا: سری جدید مسابقه سیم آخر، با طراحی جدید در مدل مسابقه و همین‌طور دکور و محتوای جدید در حال تولید است و به زودی روی آنتن تلویزیون خواهد رفت. 🔹اجرای سری جدید مسابقه «سیم آخر» همچون گذشته، بر عهده رضا رشیدپور خواهد بود و امیدواریم سری جدید مسابقه هم بتواند مورد توجه و استقبال مردم عزیز قراربگیرد. ⛔️ نگذارید انقلاب به دست نااهلان بیفتد پ.ن اگر از بچه های انقلاب مثل زینب ابوطالبی ها و حامد زمانی ها خطایی سر بزند برای همیشه از قاب سیما حذف می شوند ولی سلبریتی هایی که پیاده نظام دشمن هستند حق دارند براندازی کنند باعث و بانی ریخته شدن خون بیگناهانی چون شهدای اخیر امنیت شوند و بعد از گذشت کمتر از یکسال به آنتن تلویزیون برگردند و به ریش من و شما و خانواده شهدا و جانبازانِ فتنه بخندند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چشم مدیران صدا و سیما روشن حالا که موضوع بازگشت به صدا و سیما جدی تر شده، دیدن این کلیپ شبکه من و تو برای مدیران ارشد صدا و سیما خالی از لطف نخواهد بود. مجری منوتو رسماً اعلام می‌کند که رشیدپور خبرهایی رو که خودش بدلیل موقعیت شغلی‌اش نمیتونسته پوشش بده رو برای این شبکه ارسال میکرده و این شبکه صدای او بوده است.
وزارت اقتصاد مالک ۶۰ درصد سهام بانک آینده شد 🔹در راستای برخورد با بانک‌های ناتراز، بانک آینده تعیین‌تکلیف شد و ۶۰ درصد از سهامش که در اختیار یک نفر بود، به وزارت اقتصاد واگذار شد.
📸تصویری از شهید محمد جهانگیری دومین شهید حادثه تروریستی شاهچراغ
🌹 آیین تشییع و تدفین شهدای حمله تروریستی حرم حضرت سلام الله علیه 😭
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥نیروی خدماتی شاهچراغ: حضرت کمک کرد تا به سمت تروریست بروم و مانع او شوم 🔹نیروی خدماتی شاهچراغ که در خلع سلاح تروریست نقش پررنگی ایفا کرد در گفتگویی کوتاه در مورد حادثه می‌گوید: بنده از شرکت خدماتی هستم و مشغول جارو در صحن بودم که تروریست را با اسلحه دیدم. ترسی بر من غلبه نکرد و حضرت کمک کرد تا به سمت تروریست بروم و مانع او شوم.
شهید حاج حسین خرازی: هرچه که میکشیم و هرچه که به سرمان می آید از نافرمانی خداست و همه ریشه در عدم رعایت حلال و حرام خدا دارد.
📸پیاده‌روی ، فاصله‌ها و هزینه کرایه ۱۴۴۵
در مورد وام اربعین سوال کردند. بنده از جزئیات این وام اطلاعی ندارم ولی چند تا نکته وجود داره. 🔸 در احکام اسلام قرض دادن یه کار بسیار پرثواب و عالی هست ولی از اون طرف قرض گرفتن یه کار مکروه و زشت هست مگر اینکه آدم واقعا مجبور باشه به این که قرض بگیره. در مورد اربعین آدم تا جایی که میشه بهتره خودش کار کنه و پول در بیاره و زیارت بره. 🌷 بنده های خدا عراقی های عزیز یک سال کار میکنن و پول در میارن تا در ایام اربعین هرچی دارن تقدیم زائرین اربعین کنند ما هم حداقل خرج سفر خودمون و هزینه هامون رو خوبه که خودمون بدیم. 💢 وامی هم که داده میشه ظاهرا بابتش باید به بانک، سود داده بشه که این طبق نظر همه فقها حرام هست. بله شاید با کاغذبازی بتونن یه داستانی براش درست کنند ولی خدا رو که نمیشه فریب داد. ⭕️ در مجموع توصیه اکید میکنیم اگه مجبور شدید پول قرض بگیرید از اطرافیان طوری نیست ولی به هیچ وجه از بانک وام نگیرید. 🔸تنهامسیری شوید👇 http://eitaa.com/joinchat/63963136Ca672116ed5
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 فیلم تاریخی از مجلس شورای ملی زمان پهلوى و غُرش يك نماینده که با اَشک به واگذاری استان بحرین به انگلیس اعتراض میکند.
⭕️‏لزوم گذر از اصولگرایی و اصلاح‌طلبی، اون جایی محسوس‌تر میشه که بدونید دختر زیباکلام از منتهی الیه سکولاریسم و غربگدایی با پسر احمد توکلی از منتهی الیه اصولگرایی ازدواج کرده. دست به دست شدن گوی قدرت بین این دو جریان دیگه بسه...
🔻رضا رشید پور، حامی شورش ززآ داره با برنامه ی سیم آخر که کاملا کپی برابر اصل شده یک برنامه ی اسرائیلی هست به تلوزیون جمهوری اسلامی برمیگرده، برنامه ای که از کانال ۱۲اسرائیل پخش شده 🔹️ رسانه های اسرائیلی، جمهوری اسلامی رو به خاطر این کپی حقیرانه مورد تمسخر قرار دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️بدون تعارف با کسی که تروریست داعشی حرم شاهچراغ(ع) را زمین گیر کرد!
https://farsnews.ir/my/c/216417 پویش حمایت از عدم بازگشت سلبریتی های حامی براندازان به صدا و سیما. لطفا حمایت کنید و نشر دهید.
‏داعش سال 94 تو فرانسه عملیات کرد این غرب‌زده‌ها اونموقع رفتن جلوی سفارت فرانسه شمع روشن کردن! ولی از پریشب به جای ابراز تاسف سوال میکنن مگه داعش تموم نشده بود؟ عزیزم داعش اونوقتی تموم میشه که شما عقلتو از چنگ رسانه های داعشی نجات بدی!
2.22M
درمورد کناره گیری آقای محمد رضا شهبازی از برنامه پاورقی نکاتی لازم بود عرض کنم. نظرم به آقای شهبازی نزدیکه ولی احساس میکنم یه عده ای دارن تو این قضیه سیاسی کاری میکنن و ... بقیه حرفامو بشنوید 👆👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️جمله شهدایی قهرمان شاهچراغ! ✍️🏻مطمئنم در تمام زندگی‌ات فقط همین دوبار را جلوی دوربین آمده‌ای، بار اول شجاعت را مشق کردی و حالا تواضع! ممنون که هستی ❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 محمدمبین ۷ ساله از ماجرای مردانگی اش در حادثه تروریستی حرم شاهچراغ (ع) می‌گوید
3.88M
📢 بشنوید 🔶🔹 پاسخ به سه پرسش در خصوص حادثه‌ی تروریستی 1⃣ چرا همه‌ی تروریست‌ها، شاهچراغ را هدف حملات تروریستی قرار می‌دهند؟ چرا، مشهد یا قم برای حملات خرابکارانه انتخاب نمی‌شود؟ 2⃣ ایست و بازرسی حرم شاهچراغ را چرا تقویت نمی‌کنند و چرا سست است؟ که دوبار از همین محل، حمله می‌شود! 3⃣ حرم امنیت دارد. با قبول این گزاره، چرا ائمه از حرم‌هایشان حفاظت نمی‌کنند؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
       👇تقویم نجومی چهارشنبه👇       👇👇👇کانال عمومی👇👇👇                    (تقویم همسران) (اولین و پرطرفدارترین مجموعه کانالهای تقویم نجومی،اسلامی) @taghvimehamsaran ✴️ چهارشنبه 👈25 مرداد / اسد 1402 👈29 محرم 1445 👈 16 اوت 2023 🏛 مناسبت های دینی و اسلامی. 🐪 رسیدن کاروان اسرا به شام. 🌙⭐️ احکام دینی و اسلامی . ❇️ امروز روز خوبی برای امور زیر است : ✅خرید حیوان و چهار پایان. ✅دیدار دوستان و اقوام. ✅تاسیس امور خیریه. ✅فصد و خون دادن. ✅و تعمیر شهر و روستا خوب است. 👶 برای زایمان مناسب و نوزاد مبارک ون شجاع و صالح خواهد بود. 🚘مسافرت :مسافرت مکروه و درصورت ضرورت همراه صدقه باشد. 🔭 احکام نجوم . 🌗 امروز قمر در برج اسد و از نظر نجومی روز مناسبی برای امور زیر است : ✳️شروع امور دائمی و همیشگی. ✳️آغاز معالجات و درمان. ✳️جابجایی و نقل و انتقال. ✳️عمل جراحی. ✳️خرید حیوان و چهارپایان. ✳️و درخواست از روساء خوب است. 🟣نوشتن ادعیه احراز و نماز حرز و بستن آن خوب است. 💎به کانال ما در موضوع حرز امام جواد علیه السلام سری بزنید👇 @Herz_adiye_hamrah 👩‍❤️‍👨 حکم مباشرت امشب ( شب پنج شنبه ) ، ممکن است هلاکت گروهی به دست فرزند امشب صورت گیرد. 💉💉 حجامت. خون دادن فصد باعث نجات از بیماری می شود. 💇‍♂💇 اصلاح سر و صورت باعث گوشه گیری و انزوا می شود 😴🙄 تعبیر خواب: خوابی که (شب پنجشنبه) دیده شود تعبیرش طبق ایه ی 30 سوره مبارکه " روم" است. فاقم وجهک للدین حنیفا... و مفهوم آن این است که خواب بیننده را امری پیش آید و عده ای میخواهند او را از آن کار منع کنند و او سخن آنان را گوش نکند و همین درست است . ان شاءالله  و شما مطلب خود را در این مضامین قیاس کنید. ✂️ ناخن گرفتن ❇️ چهارشنبه برای ، روز مناسبی نیست و باعث بداخلاقی میشود. 👕👚 دوخت و دوز. چهارشنبه برای بریدن و دوختن روز بسیار مناسبی است و کار آن نیز آسان افتد و به سبب آن  وسیله و یا چارپایان بزرگ نصیب شخص شود.ان شاالله ✴️️ وقت در روز چهارشنبه: از طلوع آفتاب تا ساعت ۱۲ ظهر و بعداز ساعت ۱۶عصر تا عشای آخر( وقت خوابیدن) ❇️️ روز چهارشنبه : یا حیّ یا قیّوم  ۱۰۰ مرتبه ✳️️ ذکر بعد از نماز صبح ۵۴۱ مرتبه که موجب عزّت در دین میگردد @taghvimehamsaran 💠 ️روز چهارشنبه طبق روایات متعلق است به #امام_رضا_علیه السلام_ و . سفارش شده تا اعمال نیک و خیر خود را در این روز به پیشگاه مقدس ایشان هدیه کنیم تا ثواب دوچندان نصیبمان گردد @taghvimehamsaran شما میتوانید با جستجوی کلمه" تقویم همسران" در تلگرام ایتا و سروش به کانال ما بپیوندید. 📚 منابع مطالب ما: 📔تقویم همسران نوشته ی حبیب الله تقیان قم:انتشارات حسنین علیهما السلام ادرس:پاساژ قدس زیر زمین پلاک 24 تلفن: 09032516300 0912 353 2816 025 377 47 297 📛📛📛📛📛📛 📩 این مطلب را برای دوستانتان حتما با لینک  ارسال  کنید.نقل مطلب بدون لینک ممنوع و شرعا حرام و مدیون هستید. 📛📛📛📛📛📛 مطلب تخصصی و مفید تقویم اسلامی نجومی را هر شب در 👇اینجا👇دریافت کنید 👇عضو شوید👇 لینک کانال اصلی ما در تلگرام👇👇 @taghvimehmsaran ارتباط با ادمین مجموعه کانالهای تقویم نجومی اسلامی:👇 @tl_09123532816 لینِک کانال در ایتا و سروش 👇 @taghvimehamsaran 🌸زندگیتون مهدوی ان شاالله🌸 https://eitaa.com/joinchat/2302672912C0ee314a7eb
❣ 🌱بر سر نی سر جدّت به عقب بـر گشته طفـل افتـــاده ز پـا منتظر توست بیـا 🌱آفتــابی کـه چهـل جـا بـه سر نی تابید در دل طشـت طـلا منتظر توست بیا 🌱آن یتیمـی کـه سـر پـاک پـدر را بـوسید نـــاله زد «یا ابتـا» منتظـر توست بیـا 🌱بر ظهور تو دعا بر لب «میثم» تا کی؟ تـو دعـا کن کـه دعا منتظر توست بیا 🤲🍃 ارواحنا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا