eitaa logo
کانال تبلیغی خانم عشقی
602 دنبال‌کننده
11.1هزار عکس
7.9هزار ویدیو
71 فایل
امیدوارم در کنار هم زمینه ساز ظهور باشیم ارتباط با مدیر @eshghi313
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هیچ خیری به ما نمیرسه، و هیچ شری از ما دور نمیشه، الا به برکت امام زمان
🔸یکی از شگفتی های رابطه مادر و فرزندی اینکه اگر عضوی از بدن مادر حین بارداری آسیب ببیند جنین با فرستادن سلول بنیادین خود به رفع آن خواهد پرداخت. 🔸چشم ها بگرید بر جنین هایی که بی جهت سقط شدند اما تا قبل از مرگشان بارها به مادر کمک کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 فوری : پایگاه آمریکایی الحریر در اربیل عراق هدف حمله موشکی قرار گرفت. 🔹 انفجارهای مهیبی نیز در نزدیکی کنسولگری آمریکا در اربیل گزارش شده است.
🔴سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه شماره 3 خود از موشک باران و انهدام مقر جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق خبر داد. متن اطلاعیه به این شرح است: بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم " إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِينَ مُنتَقِمُونَ" 🔸ملت عزیز و شریف ایران اسلامی- امت بزرگ اسلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شرارت های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مقرها و تحرکات این رژیم در منطقه، با شلیک موشک های بالستیک ، یکی از مقرهای اصلی جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) در اقلیم کردستان عراق را مورد هدف قرار داده و آن را منهدم نمود. 🔸این مقر مرکز توسعه عملیات جاسوسی و طراحی اقدامات تروریستی در منطقه و خصوصا کشور عزیزمان بوده است. 🔸به ملت عزیزمان اطمینان می دهیم عملیات های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تا گرفتن انتقام آخرین قطره های خون شهیدان ادامه خواهد یافت. " وَ مَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِيزِ الْحَكِيمِ"
♨️ موشک های بالستیک سپاه مواضع زیر را هدف قرار دادند: -🏴 نقاط فرماندهی داعش در سوریه - 🇺🇸 کنسولگری آمریکا در اربیل، کردستان عراق. - 🇮🇱 یک ستاد جاسوسی موساد / امنگاه مستحکم در نزدیکی اربیل در کردستان عراق تسویه حساب یک‌جا 💪🏻
🚨 | منابع کرُد : در نتیجه حملات موشکی به پایگاه‌های تروریستی در اربیل کشته‌ها و زخمی های زیادی وجود دارد و اجساد مخفیانه منتقل می‌شوند کنسولگری آمریکا و فرودگاه اربیل توسط سرویس اطلاعاتی اقلیم کردستان محاصره شدند. همچنین اعلام شده خانه عزی امین رئیس سازمان امنیت و اطلاعات اقلیم کردستان فرد نزدیک به آمریکایی ها هدف قرار گرفته است.
پیشرو مجیدآقا دیزایی مهمترین قربانی حملات موشکی ایران به اربیل عراق، در ساخت و ساز و تجارت شناخته شده بود. بر اساس گزارش برخی رسانه‌ها، بخش مهمی از صادرات نفت به اسرائیل از اقلیم کردستان نیز توسط او صورت می‌گرفت.
❌️ایران محل آموزش نیروهای "داعش خراسان" را هدف قرار داد 🔻المیادین: منطقه هدف قرار گرفته محل آموزش نیروهای "داعش خراسان" بود.این نیروها توسط آمریکایی ها به افغانستان ترانسفر و از آنجا به ایران منتقل میشدند. 🔻در حمله ایران از موشک های بالستیک بسیار دقیق استفاده کرده و توانسته به دقت مقرهای اساسی گروه تروریستی حزب ترکستانی را هدف قرار دهد.
♨️بصورت کاملا تصادفی در زمانی که قرار است واکسنهای داخلی کارآزمایی و تست شوند ، واکسن وارداتی همان بیماری، اجباری می شود! به پدرو مادرانی که موافق واکسن هستند توصیه میکنم حداقل از این موضوع مطمئن شوند که واکسنی که قرار است به نوزادشان تزریق شود از نوع وارداتی است یا از نوع داخلی جدید جهت تست. هرچند بعید است پرستاران هم از محتوای واکسنی که به بچه ها تزریق می‌کند مطلع باشند. نکته: غالبا کارآزمایی یک واکسن با واکسن مشابه انجام و‌مقایسه می‌شود اما طبق قانون باید والدین درجریان انجام‌کارآزمایی باشند
♨️خیلی شیک و مجلسی دوتا واکسن جدید اجباری شد! و وزارت بهداشت چون خیلی به فکر سلامت ماست و این واکسن خیلی گرون بود خودش بدون هزینه این دو واکسن رو در لیست واکسیناسیون بچه‌ها قرار داد و تزریقش رو هم اجباری کرد تا کسی جا نمونه! هیچ ابایی هم ندارن که از لفظ استفاده کنند و همچنین جرات ندارن بگن که حداقل یکی این واکسن ها تحت لیسانس آمریکا تولید میشه! پ.ن: واکسن پنوموکوک توسط دو شرکت آمریکا و مِرک تولید میشود و کشورهای دیگر این واکسنها را تحت لیسانس این دو شرکت تولید می کنند
موسسه سلامت بانوان سبا برگزار می کند : 🌱منم مامان میشم🤱 برای بانوان در آرزوی فرزند👼 توسط تیم پزشکی رویای مادری تهران ✨به همراه ویزیت رایگان✨ زمان :29 دیماه 1402 مکان: مرکز آموزشی و درمانی بیمارستان هاجر 💌برای ثبت نام و هماهنگی در ایتا پیام بگذارید 09059402815
🔴 ارتش حق مردم رو از حلقوم آمریکایی ها کشید بیرون 💪🇮🇷 در میان انبوه خبرهای این روزها ،ارتش انقلابی ما یک نفتکش آمریکایی را به تلافی دزدیدن نفت ایران توسط آمریکایی ها در چند ماه پیش ،توقیف کرد. ارتش ما هر روز انقلابی تر از گذشته می‌شود.
♨️ پیشرو دیزایی که در حملات دیشب سپاه به درک واصل شد که بود؟ 🔹این فرد مسئولیت صادرات نفت از کردستان عراق به اسرائیل را به عهده داشت. 🔹پیشرو دیزایی صاحب گروه ساختمان‌ سازی فالکون بود. 🔹این تاجر کُرد از نزدیک با موساد و رهبری کردستان در ارتباط بود و یک ارتش خصوصی کوچک نیز داشت که از استخدام پرسنل نظامی سابق ایالات متحده تشکیل شده بود. 🔹او همچنین مالک مجموعه شرکت‌های امپایر بود که در حوزه تجارت نفت فعال بود. این مجموعه در سال ۲۰۰۳ و پس از حوادث عراق تأسیس شد و به تولید نفت مشغول بود . 🔹 پیشرو دیزه‌یی از پشتیبانان مهم گروهک‌های تروریستی و سرمایه‌داران بزرگ در کردستان عراق بود که ارتباطات ویژه‌ای با رژیم صهیونیستی داشت که در حملات دیشب به هلاکت رسیده است.
آرش افسانه نیست، آرش تویی! مرز ایران آن‌جاست که موشک‌های تو تعیین می‌کنند. شهید تهرانی مقدم😭
امشب علاوه بر انتقام قصه کرمان و راسک - که ادامه هم خواهد داشت - ، چشم فتنه‌های بعدی را هم کور کرد ... مکان‌هایی که زده شدند، مقرهای فرماندهی تاکتیکی برای عملیات‌های تروریستی و آشوب و اغتشاش بودند. افرادی هم که به درک واصل شدند، ظاهراً مسئول پشتیبانی و عملیات موساد در غرب ایران بودند. این حرف‌ها بسیار مهم است الحمدالله 🤲💪
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴تابوت‌هایتان را آماده کنید! 🔹 پس از موشک باران شب گذشته پایگاه‌های داعش و موساد توسط سپاه, طرح جدید دیوارنگاره میدان فلسطین به زبان فارسی و عبری و با عنوان "تابوت‌هایتان را آماده کنید!" اکران شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
خوشحال باش دختر ایران❤️