من تو حضوری ام در بروز احساساتم دچار مشکل میشم بعد تو چت از من واکنش درست میخوای ؟ میخوای درمورد احساساتم حرف بزنم ؟
ببیخشید ولی در ای مورد خیلی ناتوانم
وقتی شروع کردی به ابراز احساساتت به من که دیگه من احساساتمو نسبت بهت از دست داده بودم..
کلمه ی جانم وقتی یه نفر صدات میزنه خیلی قشنگه عمیقا خیلی دوست دارم وقتی کسی که دوسش دارمو صدا میزنم از طرفش بشنوم جانم
ولی متاسفانه خودم عادت ندارم کسی صدام بزنه بگم جانم♡
اگه بتونم خیز بردارم و از رو تخت بلند شم یه قدم برا تصحیح خودم و ایران برداشتم
هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
فارغ از هر چه که ناراحتم میکند،
از بابت تو خوشحالم.
-آلبرکامو