قسمتی از چنل داشتن که خیلی دوست دارم و برام قشنگ بود ، داشتن همسایه بود ، اینکه تو کسی رو نمیشناسی ولی ازش حمایت میکنی و برای بالا رفتن آمارش خوشحال میشی
و ممنون از همسایه های خوبم که منو پذیرفتن :)
https://eitaa.com/paranoiam/2424
اشکالی نداره ، کسی حق مسخره و قضاوت کردنتو نداره
https://eitaa.com/paranoiam/2425
https://eitaa.com/paranoiam/2427
تو همین الانشم حال منو خیلی خوب کردی و باعث تغییرم شدی اونی :)
هدایت شده از Paranoia
همیشه از اینکه راستشو بگم ولی بهمبگن الکی میگی و قضاوتمکنن متنفرم
میخوای عصبیم کنی،جوری که در لحظه داد بزنم سرت؟بهم بگو دروغ میگی فلان کارو نکردی،فلان حس رو نداشتی،فلان زحمتو نکشیدی،فلان حرفو نزدی،فلان مهربونی رو نکردی،نگران نبودی،خسته نشدی،خوشحال نبودی..