هدایت شده از Paranoia
احساس میکنم تو این دو سه هفته ی اخیر انقدر ادای حال خوب داشتن رو در اوردم که احساسات خوب و بدم قاطی هم شدن و نمیفهمم چی به چیه
" ESO 422-41"
یه لحظه به ذهنم اومد نیک نیممو عوض کنم بزارم پاپریکا-
همسایه ها نظرتون چیه 😂
عرفان طهماسبی.شبانگاهان.mp3
زمان:
حجم:
1.4M
خوشا ای دل بال و پر زدنت؛ شعله ور شدنت، در شبانگاهی
۱:۱۱