یکی از مشکلات پارانویی بودن اینه که مثلا یکی داره باهات حرف میزنه و یه چیزو تکرار میکنه و تو فکر میکنی داره بهت تنه میزنه و سر همین اعصابت عصبی میشه
خیلی عادی دارم تو خونه راه میرم که به یجا برخورد میکنم و ناقص میشم * یه آخ بلند میگم و سکوت میشه بعد از سکوت خندم میگیره
نگاه مامانم : 😑
هدایت شده از Fourth of July
سعی میکنم بخوابم ولی ذهنم به بیدار موندن عادت کرده