POV :
انقدر برات عادی شده که دیگه نمیتونی گریه کنی فقط داری درد میکشی و نمیدونی باید چیکار کنی
گریه و عطسه به تنهایی خودشون رومخن بعد وقتی باهم ترکیب میشن دیگه خیلی رومخ میشن
هدایت شده از Paranoia²
منی که میدونم یه عالمه کار دارم و اگه الان انجامشون ندم به خاک سیاهِ دوزخ میشینم ولی همچنان به هیچکاری نکردنم ادامه میدم و عذاب وجدانش رو تحمل میکنم
رایجل میخواد لیست سحابی های نزدیک به @ESO422-41 رو بچینه
پس هرکی میخواد با ما همسایه بشه/بمونه این پیامو فور کنه تو چنلش و تو لینک زیر لینک چنلشو بزاره اگه تایید بشید تو لیست قرار میگیرید
شرایط خاصی هم نداره فقط حمایت دو طرفه باشه
https://daigo.ir/secret/8363070418
*تا سه شنبه فرصت دارید