میخوای منو عصبانی کنی ؟ هی بگو بهت پیام ندادم که مزاحمت نشم
تا منم بزنم تو دهنت
همسایه ها میدونم این چندروز حمایت نکردم ولی احتمالا امشب حمایتی ها رو میذارم صبر داشته باشیدد
هدایت شده از 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶★
میدونم ما خیلی از هم دوریم
ولی هیچکس به اندازه ی تو به قلبم نزدیک نیست، تو باعث میشی قلبم بخنده:)