وای اره بیشتر از فیکا بزار:)
_اگه فیکا رو پیدا کردم میفرستم اینجا ولی بیشتر اسکرینایی که از دیالوگ فیکایی که خوندم گرفتم رو لپ تاپه و پیدا کردنشون سخته ولی همین سرخپوش رو که دارم میخونم بعضی از اسکرینایی که ازش گرفتمو میفرستم
میشه لطفا ناشناسات رو تا فردا پاک نکنی لطفا
_ناشناسامو اصن پاک نمیکنم
شاید بهتر باشه براشون یه هشتگ بزارم