امروز صبح که بیدار شدم برا اولین بار احساس بی هدفی کردم تا الانم یه جوری ام و دلم میخواد گریه کنم
بابا یه شماره بود یه بار زنگ زدم میتونستم مشاوره بگیرم الان نمیدونم شمارهعه کجاست
هدایت شده از 𝗮𝗻𝗶ᗰ𝗮𝘁𝗶O𝗻
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
منم همینطور آنهی عزیزم منم همینطور
𝗝𝐨𝗂𝗡 → @Anim_ation 𓂃 ࣪˖
وای خیلی خوب میشه وقتی داری یه فیک رو شروع میکنی فایلش رو هم برامون بزاری🥲
_باشد
هدایت شده از petrichor !
درود زیبایان !
این یک تقدیمی یهویی از جانب بنده است !
این پیامو توی چنل/دیلی هاتون فور بزنید تا بهتون بگم اگر قاتل باشید چطور میکشید و یک سناریو براتون مینویسم ؛
فقط و فقط 8 نفر از شما عزیزان رو پذیرا هستم !
جهتقراردادنلینکهایفرحبخشتون
_با تشکر !