وای خیلی خوب میشه وقتی داری یه فیک رو شروع میکنی فایلش رو هم برامون بزاری🥲
_باشد
هدایت شده از petrichor !
درود زیبایان !
این یک تقدیمی یهویی از جانب بنده است !
این پیامو توی چنل/دیلی هاتون فور بزنید تا بهتون بگم اگر قاتل باشید چطور میکشید و یک سناریو براتون مینویسم ؛
فقط و فقط 8 نفر از شما عزیزان رو پذیرا هستم !
جهتقراردادنلینکهایفرحبخشتون
_با تشکر !