دوتا احتمال وجود داره
یا بتمن برقو قطع کرده که بره ما رو از دست ج.ا نجات بده یا من بتمنم ولی هنوز نتونستم قابلیتامو فعال کنم پس دعا کنید گزینه ی اول باشه ✅
هدایت شده از اتاقک ِشناور
عیب نداره🤡🤡🤡🤡🤡🤡تو این یه ماه🤡🤡🤡🤡🤡 تابستونی🤡🤡🤡🤡🤡 که مونده🤡🤡🤡🤡🤡🤡 میترکونم🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
مهم نیست که میا چنلشو پاک کرده ، اون همیشه تو لیست همسایه هام میمونه ( میدونم یکم تراژدی شد )