هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
هرچی بیشتر میگذره بیشتر بهم ثابت میشه فقط خودمم که تو شرایط سخت پشت خودمم:)
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
نامهای به خودم:
میدونی شاید خیلی دلت بشکنه.
شاید خیلیا بهت دروغ بگن.
شاید خیلی وقتا تو جمع آدما،احساس تنهایی کنی.
شاید خیلی جاها جوری تو افکارت غرق شی،که هیچکس نتونه جز خودت نجاتت بده!
شاید خیلی جاها آدما بهت نارو بزنن.
ولی خب قرار نیست تو یه بازنده باشی!
قرار نیست به خاطر دیگران زندگیت نابود کنی!پس زندگی کن!
نفس بکش و هیچوقت تسلیم نشو لعنتی..
آنا-