خیلی دلم میخواد بدونم بعضیا آیدی منو ار کجا گیر میارن میان دعوتم میکنن به چنلشون
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
سلاممم بچه ها من بنا به دلایلی مجبور شدم از چنل برم خب به هر حال دیر یا زود باید این اتفاق میافتاد و بعدش مسافری از پلوتو رو پاک کنیم،شاید برای شما یه چنل مثل بقیه چنل های ایتا بود که توش عضو بودین ولی برای ما یه تیکه از وجودمون شده بود مثل یه دفترچه خاطرات پر از حرف های دلمون..تو این مدت خیلی با هم بهمون خوش گذشت خندیدم ناراحت شدیم با آدم های جدید آشنا شدیم همسایه های خفن و مهربون داشتیم بچه های گپ چرت و پرت هایی که با انا میگفتیم و... آره خلاصه تک تکتون،نمیگم هیچ وقت فراموش نمیکنم ولی خب فکر نکنم به این زودی ها فراموش کنم،دلم برای همتون تنگ میشه و خوشحالم که این مدت کم همراه ما بودین و مسافری از پلوتو شدین و ازمون حمایت کردین(درسته این وسط منو انا بعضی وقتا خیلی حرص میخوردیم ولی خب الان دیگه مهم نیس)،خیلی تو حرف زدن و سخنرانی خوب نیستم میدونم چرت و پرت نوشتم اما خلاصه اینو به عنوان خداحافظی از من بپذیرین،
ماچ به کله های همتون؛
نابی-
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
درود به همه!
خب شاید یکم دردناک باشه.
هم برای خودم،هم نابی و نمیدونم شاید هم برای شما.
ولی چنل رو زودتر از موعد پاک میکنیم.
دقیق تر بگم،فردا بعد از ظهر!
شاید جوری بنظر بیام انگار دارم با آرامش تمام این حرفا رو میزنم ولی در اصل هر یک کلمه ای که مینویسم مثل جدا شدن تیکه ای از روحمه!
متن هایی که نوشتم،عکس هایی که با بدبختی پیدا کردیم و..
دل کندن از همشون خیلی سخته!
خیلی خیلی خیلی خیلی سخته!
ولی چه میشه کرد؟همیشه زندگی بر وفق مراد نیست.
باید سوخت و ساخت!
ادامه ندهم بهتر است!
سرتان به درد می آید پس فقط در یک جمله تمام ناگفته هایم را خلاصه میکنم:
خداحافظ ذهن و روح و آرامش من-
خدانگهدارت باشد،در جایی که من نبودم.
آنا-
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
بچه ها احتمالا تا هفته دیگه چنل رو پاک کنیم چون نه نابی هست دیگه نه من.
هدایت شده از مسـافـری از پـلـوتـو
نابی دیگه نمیاد
منم از هفته بعد نیستم.
پس رسما از هفته دیگه مسافری از پلوتو به دیار باقی می پیونده!
خوبی بدی چیزی دیدید حلال کنید.
ریگل یک ستاره ابرغول آبی است که در صورت فلکی شکارچی در فاصله تقریباً 864 سال نوری از زمین قرار دارد این یکی از بزرگترین و درخشان ترین ستاره های قابل مشاهده با چشم غیر مسلح است
@ir_nojoom
" ESO 422-41"
ریگل یک ستاره ابرغول آبی است که در صورت فلکی شکارچی در فاصله تقریباً 864 سال نوری از زمین قرار دارد
منم نیک نیممو از رو همین ستاره انتخاب کردم 😌🌌