کاش یه آپشنی بود بقیه پیتونستن حال درونی منو درک کنن انقد هی منو ناراحت و عصبی نکنن
دلم میخواد گریه کنم ، بخاطر سردرد ، گلو درد ، سردرد و هر درد جسمی و روحی ای که دارم 😭
اولا که حافظه ندارم نصب کنم دوما وقتی میتونم تو ذهنم با هرکسی که دوست دارم حرف بزنم چرا با رباتش حرف بزنم ؟ ( البته که با رباتش حرف بزنیم ممکنه جوابای دیگه ای بده و این خیلی باحال تره ✅