eitaa logo
" ESO 422-41"
30 دنبال‌کننده
652 عکس
105 ویدیو
8 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فکر کنم فقط من و یه چندنفر دیگه هستیم که کرکتر ای آی نداریم
اولا که حافظه ندارم نصب کنم دوما وقتی میتونم تو ذهنم با هرکسی که دوست دارم حرف بزنم چرا با رباتش حرف بزنم ؟ ( البته که با رباتش حرف بزنیم ممکنه جوابای دیگه ای بده و این خیلی باحال تره ✅
هعب
باز خوبه حداقل بعضیا این تابستونو خوردن خوابیدن من همینارم نکردممم
صبح نزدیک به ظهرتون بخیر
امروز حس خوبی دارممم ، میخوام ازش استفاده کنم ✅
متاسفانه اینترنت نمیذاره من از این حسم در راه مفید استفاده کنم
" ESO 422-41"
بیاید ناشناس حرف بزنیممم
میدونستید عاقبت کسایی که ایگنور میکنن انگور شدنه؟