" ESO 422-41"
#ناشناس
https://eitaa.com/joinchat/3942712138C3c2864f09a میاین ؟
_من خودم نمیام ولی میزارم اگه کسی خواست بیاد که میاد
تایپ تون چیه ؟
_اینجا کلا یه ادمین داره که اونم منم 😂
اگه تایپ ام بی تی آی رو میگی ، ENFP هستم
اگه ام اون تایپو میگی که تایپ خاصی ندارم
مورچه جونم تو ماهی عیب نداره سیاهی
_به به ، بیشتر ازین شعراتونو به اشتراک بزارید 😂
خوب چی بگم ؟ یکم پست های چرت و پرت هم بزارین حوصلم سر رفتهه
_ میدونم اینجا محتوای خاصی نداره.. ولی چیزی ام تو گالریم ندارممم
ولی باید بگم خیلی سریال قشنگی بود ✨ و به نکاتی که باید تو زندگی توجه داشته باشیم اشاره میکرد
هدایت شده از محدود شدیم، بیو رو چک کنید. (نهانگاهِ محو شده)
سوخنی درخواستی سوالی هرچی...🚶🏻✨
https://daigo.ir/secret/361440061