اینو فقط یه عده ی کمی درک میکنن
اینکه وایب بعضی سریالا جوریه که باید تو یکی از فصلا ببینی مثلا اون سریالی که وایب غمگین و سرد داره و رو من باید تو پاییز و زمستون ببینم و غم بیشتری رو به حس کنم
میفهمید چی میگم دیگه؟
هدایت شده از سرزمین ِتوپیالند ~
وا، سر مردم هم شلوغ باشه لفت میدید؟
۲۴ ساعت باید در خدمتتون باشن؟
هدایت شده از 𝖵𝖾𝗆︎𝗉𝖺𝗂𝗋.𝖻︎𝗅︎𝗈𝗈𝖽
🩸 تقدیمی جدید از طرف چنل ‹خوناشامترسناک› ،،
🩸 این پیام رو فوروارد کنید تا با توجه به وایبتون ::
- دو تا عکس بهتون تقدیم کنم 🎸 ››
- به یه رنگ تشبیهتون کنم 🎸 ››
- با توجه به وایبتون یه شغل بهتون بدم 🎸 ››
- 🙇 // 𝐒𝗲𝗻𝗱 𝐋𝗶𝗻𝗸 ››
- 🙇 // 𝐒𝗰𝗮𝗿𝘆 𝐕𝗲𝗺𝗽𝗮𝗶𝗿 ››
1_ خب همون اول کار میگفتی تا بزارم 😂 اشکال نداره حالا میرم دوباره پیداش میکنم فصل دو و سه ام میزارم
2_وای میدونم چی میگی تازه فصل دو و سه بیشتر اینجوری میشی چون فصل دو و سه خیلی قشنگ تره 🥲😂
3_باشه میفرستم ، خودم دزیره و کالرزو نخوندممم میخوام بعد از اینکه سرخپوش تموم شد بخونم که اینجور که معلومه صدسال دیگه سرخپوشو تموم میکنم اخه خیلی طولانیه بعد تازه داره پارتای جدیدشم میاد 😂💔
4_بابا خب هیشکی نمیاد ناشناس حرف برنه منم دیر به دیر سر میزنممم