اینو برای این میفرستم که اومدی ناشناستو دیدی حس خوبی بگیری از اینکه خالی نیست؛ شاید اون حس خوبی که بهم دادی رو بتونم جبران کنم:))))))))))))))))
_وای مرسی :)))✨❤️
چندتا پیام بیاد خیلی خوشحال میشی؟
_نمیدونم ولی فقط پیام باشه که حرف بزنیم خوشحال میشمم
وای رایجل کاش یه دوستی مثل تو داشتم... -کاش اصلا دوستی داشتم.-
_وایییی اشکال نداره من دوست همتونممم :)❤