داشتم کارامونو انجام میدادم چون امشب داریم راه میوفتیم بریم سفر به ملایر و همدان ، یههه
https://eitaa.com/ESO422/2286 نه عزیزممممم. مگه میشه من اینجارو ول کنم؟ هنوز دارم ۱ رو میخونم ولی بهش رسیدم حتما میگممم 🥲
_حیح
https://eitaa.com/ESO422/2295 توی فصل یک که هم هوسوک و نامجون که دارن مرز عوضیت رو رد میکنن که! توی فصل دو و سه که اینطوری نیست که؟ اسپویل نکنیااا 🌚
_نه ببین 😂 نامجون در حد هوسوک نیست بعد نقششم کمرنگ میشه ولییی هوسوک عوضیه هااا ولی من دوسش دارم :>>> 😂
بله من در صبح سفر هستم هوا خنکه و آسمونم روشنه و از چپ و راست جاده توسط کوه و دمن احاطه شده >>>