نمیدونم انگار این حرف که میگه ادما رو از چشماشون بخونید فقط یه جمله احساسیه وگرنه تا وقتی خودت حرف نزنی نمیفهمن چته
هم به این جمله باور دارم هم نه
هدایت شده از ܩـߊܘ ܢܚـܦ̇ـࡅ࡙ܥ"wₕᵢₜₑ ₘₒₒₙ"
https://eitaa.com/ESO422/287
رایجـل توعم از مـن بزرگتریییییی🥲✨
هدایت شده از Paranoia
چیزی که عمیقا بهش اعتقاد دارم،خوش شانسی عدد ۷ عه،چرتِ ها،ولی خب
" ESO 422-41"
چیزی که عمیقا بهش اعتقاد دارم،خوش شانسی عدد ۷ عه،چرتِ ها،ولی خب
منم عدد هفتو دوست دارممم
اگه حس و حال خوبی ندارین یه کاری که ذهنتون یا بدنتون رو تقویت کنه انجام بدین وقتی به خودتون اهمیت بدین حس و حالتون بهتر میشه